Syntymäpäivän tarjoilu...:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Auttakaas nyt kun en oikeen oo varma näistä tarjoiluista mitkä olen tekemässä...

Makeat:

-ISO täytekakku
-Muffinit- kreemipäällysteellä
-pähkinäpiparit(sisältää suklaahippuja sekä pähkinöitä)

Suolaset:

-Tuliset tonnikalapasteija & jauhelihapasteijat
-Kylmä kanapastakermaviili-salaatti
-Tuoresalaatti + lisukkeet erillään(feta,oliivi,aurinkokuivattutom.,juustopalat,kurkku,tomaatti, vesimeloni + patonkia

Sipsiä laitan kans tarjolle!
lisäksi tietty juomat: Tee,kahvi,limu,mehu,vesi

Tuntuu että jotain vois ehkä vielä tehdä..vieraita tulossa about 50... ja kakku ja muffinit on pakko tulla...muuten on aika vapaa...

Yleensä aina maistunu noi pasteijat aina kaikissa juhlissa!

Mitä mieltä?

Kakkosen kanssa täysin toista mieltä. Mä en itse noista makeista välitä, vaan suolaista saa olla reilusti ;) Noh, kyseessä on synttärit, joten makeaa on kai pakko olla. Oikein hyvältä kuulostaa, Ap ;)

Ihan ok. Laittaisin ehkä vielä (esipaistettuja) patonkeja tuorejuuston kera tai valkosipulipatonkia,sopis hyvin salaatin kanssa. Ehkä vielä jotain kaupan keksiä vielä lisäisin makeisiin.

Mitkä synttärit teillä? Kuulostaa niin hienoilta nuo tarjottavat.. Mä vietän itse huomenna synttäreitä, ja vain lähimmät kutsuttu paikalle, kun ei mitään "täysiä kymppejä" tartte viettää... Mulla vain mozzarella-tomaatti-piiras ja aurajuusto-ananas-pasteijat suolasena... Ja suolasethan on just ne vieraiden suosikit..Makeana sitten mutakakku(itse tehtynä:O)), muffinit,( paria erilaista), jäätelöä sekä pikkuleipiä...Ja kauhean noloa tunnustaa, mutta myös pakastekakku ja donitsit..vielä Angry Birds!!!

Patonkia ja levitteitä minäkin laittaisin salaattien kaveriksi. Samoin tekisi ehkä jonkun piirakan tai vaikka bostonin, kun ei kaikki pidä kakusta tai kreemeistä/kermavaahdosta.

Mitkä synttärit teillä? Kuulostaa niin hienoilta nuo tarjottavat.. Mä vietän itse huomenna synttäreitä, ja vain lähimmät kutsuttu paikalle, kun ei mitään "täysiä kymppejä" tartte viettää... Mulla vain mozzarella-tomaatti-piiras ja aurajuusto-ananas-pasteijat suolasena... Ja suolasethan on just ne vieraiden suosikit..Makeana sitten mutakakku(itse tehtynä:O)), muffinit,( paria erilaista), jäätelöä sekä pikkuleipiä...Ja kauhean noloa tunnustaa, mutta myös pakastekakku ja donitsit..vielä Angry Birds!!!

Ihan vaan 2v poikani synttäreitä:D

Salaattia sen takia, että on riittoisaa ja toimii aina. Pasteijat nyt on perus ja tietty kakut ja muffinit ja piparit...

Ku mulla taas oli nyt se ongelma että tuntu ettei tossa oo tarpeeksi valinnanvaraa...varsinki suolasissa...ku on vaan pasteijaa ja sit salaattia?... Mutta kai ne sitte ihan hyvät tarjoiltavat on jos kellään ei oo valittamista:D

[QUOTE="just";28766165]Patonkia ja levitteitä minäkin laittaisin salaattien kaveriksi. Samoin tekisi ehkä jonkun piirakan tai vaikka bostonin, kun ei kaikki pidä kakusta tai kreemeistä/kermavaahdosta.[/QUOTE]

Piirakkaa en viitsi tehdä kun niitä sitte pitäis olla monta että 50 henkilölle riittää...ku en halua kuitenkaan että joku loppuu kesken:)

[QUOTE="sondersson";28766276]Herkulliselta ja riittävältä kuulostaa :p Mut onko nuo pasteijat kummatkin tulisia? Itse tekisin vaikka yrttisiä tonnikalasta ja tulisia jauhelihasta.[/QUOTE]

tonnikalapasteijat tulisina...teen ne siitä chilitonnikalasta ja lisään vielä vähän chilijauhetta kun ollaan tulisen ystäviä:D
Jauhelihat ihan perus jauheliha,riisi täytteellä!

Yhteistyössä