syntyäkkö vaiko eikö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katienne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katienne

Jäsen
14.07.2009
47
0
6
voi elämä...taas sitä valvotaan ku supistelee kipeesti....eihä tuo ookkaa supistellu vasta ku muutaman viikon....taasen ollu koko päivän et supistelee ja painetta iha kiitettävästi(kävely ja istuminen hankalaa) nyt ois väliä n.10minsaa ja ainoo paikka mis on edes kohtuu hyvä olla nii jumppapallon päällä istua ja keinutella.... :/
eilen kävin jo salissa mutkan ku vähä lupailtii et oisivat käynnistäny et jouduttais vähä vaa siel oli lääkäri sitä mielt et tulee se sielt itestäänki...no tulee joo vaa millon?? paikat oli pari senttii auki ja kohdunkaulaa sentti jälellä....mut silti se vaa masus viihtyy edellee.... :ashamed:
ku sais ees nukuttua nii ei tympäsis yhtää mut tää monen viikon valvominen alkaa tosiaa käyä voimille :'(

Tiedän tunteen. Toista odottaessa supisteli viimeset kolme viikkoa ja just ärsyttää se yöllä valvoskelu niiden vuoksi, kun ei pysty nukkumaan kun supistelee vähän väliä eikä tiedä mitä tehdä. Mutta, jos siitä jotain hyötyä oli, niin itse synnytys oli sitten nopea, kun oli noita paikkoja ihan jonkun verran aukonu noiden viikkojen aikana.

Tsemppiä sinulle!! Tämä mamma lähtee paapimaan...

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Tiedän tunteen. Toista odottaessa supisteli viimeset kolme viikkoa ja just ärsyttää se yöllä valvoskelu niiden vuoksi, kun ei pysty nukkumaan kun supistelee vähän väliä eikä tiedä mitä tehdä. Mutta, jos siitä jotain hyötyä oli, niin itse synnytys oli sitten nopea, kun oli noita paikkoja ihan jonkun verran aukonu noiden viikkojen aikana.

Tsemppiä sinulle!! Tämä mamma lähtee paapimaan...

täytyy toivoo et synnytys ois sit tosiaa edes nopeahko ja helppo :) hyviä öitä :)

Tiedän että kaikki typerät neuvot varmana vain ärsyttää ja varmaan kaikkea olet kokeillutkin mutta silti uhkarohkeasti annan neuvon: koita sitä että hierot nännejä kevyesti.Ihan rentona yrität makoilla sängyllä tai sohvalla tai missäikinä vaan hierot niitä nännejä.Siitä mun supistukset on aina saanut potkua =) Onnea synnytykseen :wave: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Tiedän että kaikki typerät neuvot varmana vain ärsyttää ja varmaan kaikkea olet kokeillutkin mutta silti uhkarohkeasti annan neuvon: koita sitä että hierot nännejä kevyesti.Ihan rentona yrität makoilla sängyllä tai sohvalla tai missäikinä vaan hierot niitä nännejä.Siitä mun supistukset on aina saanut potkua =) Onnea synnytykseen :wave: :heart:

Meillä mies on hoitanu tuon puolen iha kiitettävästi :) ja on siivottu,saunottu ja seksiäki on ollu päivittäin mut eeeeeeiiiiii vaa meinaa syntyy....
kaks viikkoo ku viel jaksaa valvoo nii sitte on pakko alkaa käynnistämään vaa tuntuu ylivoimaselle jaksaa viel tuo kaks viikkoo ku ei saa vuorokautee unta ku 1-3tuntia....ja senkii pätkinä... laskettuaikahan on siis perjantaina...

Alkuperäinen kirjoittaja Katienne:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:

Meillä mies on hoitanu tuon puolen iha kiitettävästi :) ja on siivottu,saunottu ja seksiäki on ollu päivittäin mut eeeeeeiiiiii vaa meinaa syntyy....
kaks viikkoo ku viel jaksaa valvoo nii sitte on pakko alkaa käynnistämään vaa tuntuu ylivoimaselle jaksaa viel tuo kaks viikkoo ku ei saa vuorokautee unta ku 1-3tuntia....ja senkii pätkinä... laskettuaikahan on siis perjantaina...

Voi että :/ Noi viimeiset päivät on niin turhauttavia.Mä ennustan sulle että kohta menet nukkumaan ja aamuyöllä heräät kokoajan koveneviin supistuksiin :) Tuut sitten kertomaan tähän ketjuun kuinka kävi jooko? :D

:hug: minusta se on niin kuvaavaa että odotus kestää 8kk + vuoden.. ne viimeset kaksviikkoo on tuskasia ja ku laskettuaika lähestyy ni sit se vasta tuskasta onki, ku joka tunnille kerkeää miettiin et jokohan pääsis lähteen :hug:

Yhteistyössä