Synttärit tulee taas, ja paineet kasvaa. Sisältää kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Jos kutsut kaverit (sen verran kun pöytään mahtuu) ja samalla oven avauksella kun kaverit lähtevät, tulevat mummot yms. Ja illemmalla ne pari perhettä. kaverista tulee niin hevoton melske ja ääni, että mummon korvat särkyvät. Lisäksi sukulaisia harmittaa, kun eivät saa yhtään jututtaa sankaria.

Meill on nuoret mummot. :D

No mutt joo, kyll tässä viimesessä lauseessa on pointti. Pitää tehdä siis joku toinen suunnitelma.
Mutt mä yritän siis välttyä monen päivän bileiltä, sekä siltä että osa lapsista ois toisilleen vieraita, ettei tule ryhmää tuonne nurkkaan, toista tänne. Siksi tää pitää suunnitella hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja aaeeyy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole rahaa synttäripoppareihin, mut Mersuun toki aina riittää.

Saivathan vanhasta autostaankin rahaa ja taisivat jäädä plussalle.

Ajatella, että silti ei riitä rahaa lapsen synttäreihin.

eikä jaksamista vaikka molemmat vanhemmat makaa kotona ja kotiapukin käy kunnan maksamana.

:o
Mitenköhän tää liittyy mihinkään? Ja selvennöksen vuoksi: mä maksan kotiapuni ihan itse, ja mies opiskelee ja käy töissä osa-aikaisesti (vai eikö sitä lasketa ) ja mä haen töitä parhaillaan.

Minäpä tein näin, vaikka sainkin kuulla hieman valitusta, mutta silti pysyin päätöksessäni.
Meillä juhlitaan molempien lasten synttärit samana päivänä. Vieraslistalla on mummot sedät, tädit ja serkut sekä pari ystävä perhettä. Vieraita tulee n.30 joista osa muina päivinä.
Vanhempi lapsi olisi halunnut pitää kaveri synttärit (eskarissa kun on) mutta minä en vaan yksinkertaisesti jaksa. Töissä on rankkaa ja sit meillä on vielä yksi rakennusprojekti kotona kesken, joten ei mitään ylimääräistä enää tähän osoitteeseen kiitos.
Perustelin tämän ei kaverisynttäreitä sillä että minä vien sit herkut heille eskariin ja saavat juhlia siellä kaveriporukalla.
Minä ne juhlat joudun aina järjestämään ja kaikki kakut jne. paistamaan ja siivoamaan jne. joten minä myös päätän mitä juhlitaan, milloin juhlitaan ja ketä kutsutaan. Toiveita voi toki aina sanoa...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Minäpä tein näin, vaikka sainkin kuulla hieman valitusta, mutta silti pysyin päätöksessäni.
Meillä juhlitaan molempien lasten synttärit samana päivänä. Vieraslistalla on mummot sedät, tädit ja serkut sekä pari ystävä perhettä. Vieraita tulee n.30 joista osa muina päivinä.
Vanhempi lapsi olisi halunnut pitää kaveri synttärit (eskarissa kun on) mutta minä en vaan yksinkertaisesti jaksa. Töissä on rankkaa ja sit meillä on vielä yksi rakennusprojekti kotona kesken, joten ei mitään ylimääräistä enää tähän osoitteeseen kiitos.
Perustelin tämän ei kaverisynttäreitä sillä että minä vien sit herkut heille eskariin ja saavat juhlia siellä kaveriporukalla.
Minä ne juhlat joudun aina järjestämään ja kaikki kakut jne. paistamaan ja siivoamaan jne. joten minä myös päätän mitä juhlitaan, milloin juhlitaan ja ketä kutsutaan. Toiveita voi toki aina sanoa...

Hyvä, hienosti toimittu. :flower:
Mä olen kanssa sitä mieltä, että mitä helpommin päästään, sen parempi: vauva valvottaa nykyään yöt, ja roikkuu sylissä päivät, joten todellakin on rajalliset voimavarat (ja ennen kaikkea kädet ) millä nämä bileet pitää saada pystyyn.

Yhteistyössä