synttärit ja päiväkoti

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Jos saa taas kysellä tyhmiä :ashamed:

Miten te muut olette tehneet, oletteko vieneet päiväkotiin karkkia/keksiä tms. jos lapsellanne on ollut tarhapäivä just oikeana syntymäpäivänä vai onko tapana viedä myös, jos synttärit vkl:na ja tarhapäivä siis vaikka perjantaina?

Mietin vaan että pitäiskö itse viedä sinne jtn millä juhlistais tytön synttäreitä vaiko eikö. 3 tuo täyttää eikä tuskin odota mitään sellasta, mutta synttäreistään on puhunut jo pitkään, joten mietin että kaipa se vois olla sille kiva juttu.

No ilmeisesti meidän päiväkodissa ainakin juhlitaan lasta, vaikkei mitään veisikään. Mä olen yleensä keksejä vienyt ja meidän 4-v osasi jo itse pyytää jotain vietävää, kun tiesi synttäreidensä lähestyvän. Sanoi, että kaveritkin vei ja hänkin haluaisi viedä sinne jotain.

Mä vein "tyttömäisiä ja poikamaisia pipareita" eli vaaleanpunaisia pipareita ja jotain merirosvokeksejä jotka maistuvat ihan karnevaalikekseiltä mutta ovat esim. haamuja/lepakoita tms.
Monesti on ollut namia tarjolla kun joku on juhlinut synttäreitään päiväkodilla mutta musta ihanin oli pari viikkoa sitten kun yksi oli tarjonnut tuoreita mansikoita =)
Poika kertoi hakutilanteessa ensimmäisenä näistä mansikoista ja sitten vasta miten muuten päivä oli mennyt :p