Synttärit Hoplopissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasvain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasvain

Vieras
Onko kukaan järjestänyt synttäreitä Hoplopissa? Oletteko olleet tyytyväisiä?
Itse mietin missä pitäisn tytöni 5-vuotissynttärit ja tuo voisi olla yksi vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Tilasin lapselleni juuri 5v suynttärit:) hinta riippuu vierasmäärästä ja siitä minkä tarjoilun otat:) Meillä jäi koko setti maksamaan 15e

Mitä alennuksia sait? :o

Hupsista :D siis unohtui nolla perästä,eli 150e jäi maksamaan 9vieraalle:)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Likan 7v synttärit oli siellä ja tulee olemaan 8v synttäritkin. Sankari + 6vierasta ja maksoi 79? (noin suurin piirtein)

Miten mä laskin sieltä, ettei alle 100?:n saa mitään...

Mulla oli s.postiin tullut joku alennusjuttu silloin =)

mut juu, reilun 130? se olis normalisti.

Likan 7v synttärit oli siellä ja tulee olemaan 8v synttäritkin. Sankari + 6vierasta ja maksoi 79? (noin suurin piirtein)

Ei taida saada alle satasella jos ei ota siinä kahviossa kestitystä jolloin ei mene tilavuokraakaan,ja ottaa kaikista halvimman tarjoilun ilman kakkua vai jääkö sittenkään alle satasen...

Alkuperäinen kirjoittaja jooo:

Ei taida saada alle satasella jos ei ota siinä kahviossa kestitystä jolloin ei mene tilavuokraakaan,ja ottaa kaikista halvimman tarjoilun ilman kakkua vai jääkö sittenkään alle satasen...

Ks. vastaus yllä :D

meillä juhlittiin juuri eilen HopLopissa 8v synttäreitä. Poika ja 10 kaveria. Otettiin ns. edullisimmat tarjoilut eikä mitään ekstraa. Tärkeintä lapsista oli leikkiä ja pomppia siellä! Tosi tyytyväinen olin ja varmasti järkätään ensi kuussa toisenkin pojan juhlat siellä. Elokuun synttärit oli -20% eli maksoin lystistä 116e.

Tilasin lapselleni juuri 5v suynttärit:) hinta riippuu vierasmäärästä ja siitä minkä tarjoilun otat:) Meillä jäi koko setti maksamaan 15e

Mitä alennuksia sait? :o

Hupsista :D siis unohtui nolla perästä,eli 150e jäi maksamaan 9vieraalle:)

No me otettiin se erillinen tila jolloin menee tilavuokra,samoin otimme hopin oman synttärilahjan,erillisen kakun ja kaikista kalleimman tarjoilun ja ei tuo minusta nyt niin paha ole kun ajattelee että siellä saavat leikkiä ja syödä ilman että itse täytyy kotona varoa kaikkien tavaroiden hajoamista:)

Meillä ois 50E lahjakortti hoplopin synttäreitä varten mut jää meillä käyttämättä koska ite pitäs maksaa vielä lisää hirveesti et sais järkättyä muutamalle kaverille synttärit siellä ja sit vielä kuitenkii joutus järkkäämään toiset synttärit kotiin joihin kans uppoo rahaa.

Yhteistyössä