Synttärilahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hassua :9
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hassua :9

Vieras
Lapseni 7 v oli samanikäisen kaverin kutsuilla vastikään. Omat synttärinsä olivat toukokuussa. Mietittiin lahjaa tytön kanssa ja ehdotin, että ostetaan pet shop-lahja (noin 8-9 e), se oli aika samanlainen, minkä ko. tyttö toi omallenikin. Ajattelin siis että tykkää pet shopeista.

Lapseni kuitenkin kertoi, ettei ollut tykännyt ja oli suorastaan harmistunut lahjasta. Ensinnäkin huonotapainen, kun osoittaa harmistuksen lahjasta, ja miksi antaa itse petshoppeja jos ei kerran itse tykkää? Onhan siis äiti voinut sen mun tytön lahjan ostaa, mutta outoa että sama ei sitten kelpaa? Ei kuulemma ollut ennestään sitä, ei vaan tykkää niistä muutenkaan.

Äiti on napannut sen teidän lahjan tai on ostanut niitä ennakkoon kaverilahjoiksi. Itse en tykkää niistä, eikä tyttönikään niillä paljon leiki. Enemmän leikkii zhu zhu petseillä ym.

Hmm, jos tyttö tiesi että sankari tykkää zhu zhu petseistä ja toi sellaisen siksi, vaikkei itse niistä tykkääkään? Eikös lahjaksi osteta lahjan saajan mieltymyksen mukaan, eikä oman..?

1)Joko sinulla on vain yksi lapsi
2) lapsella ei käy kaverisynttäreillä kuin yksi tai kaksi vierasta kun jaksat mustaa minkä arvoisen lahjan kukakin on tuonut tai
3) sinulla on uskomattoman hyvä muisti :D

Meillä 3 lasta ja jokaisen lapsen synttäreillä aina noin 10 lapsivierasta + aikuiset päälle ja en millään muista kuka tänävuonna oli lapsen päivillä ja keneltä lapsi sai mitäkin

Heh, toi olisi ollut aika paha tilanne, mutta selittäisi hyvin reaktiot :). Ja ei siis ollut ihan täsmälleen sama, mutta vastaava.

Olen itsekin laittanut noin menemään, kun esim. kerran saatiin 2 täsmälleen samaa peliä. Toinen tuli paketissa ja kun nähtiin, että on ihan sama, minkä sai juhlissa pari päivää aiemmin, niin sovittiin tytön kanssa, että annetaan tämä eteenpäin ja hän valitsi muun pelin kaupasta tilalle.

[QUOTE="vieras";26567360]Jossitellaan... ehkä se tyttö oli jo kerran saanut sen joltain lahjaksi, ja koska ei tykännyt, antoivat eteenpäin. Ja nyt sai sitten saman uudestaan :D[/QUOTE]

Ne olivat pet shoppeja eikä zhuzhuja :) ja kysyin kyllä, tykkääkö lahjan saaja niistä pet shopeista, eikä omani tiennyt ainakaan, ettei tykkäisi...

Kyllä mä aika pitkälti meen näissä kaverilahjoissa sen mukaan, että on jotain mutua mikä on yleensä ok samanikäisille kuin omat lapset :) En kysy toiveita heiltä.

Hmm, jos tyttö tiesi että sankari tykkää zhu zhu petseistä ja toi sellaisen siksi, vaikkei itse niistä tykkääkään? Eikös lahjaksi osteta lahjan saajan mieltymyksen mukaan, eikä oman..?

On 2 lasta :).

Kaverisynttäreillä oli viimeksi 12 tyttöä (!) tällä lapsella, pojalla oli vain 4 (on pienempi).

En niinkään kyttää mitään arvoa, koska arvon määritän minä eikä kaverin itsensä tuoma lahja. Vaan kyselen vähän mieltymyksiä, tai jos muistan mitä toi arvelen että tykkäisi noin samanlaisista jutuista. Nämä muistan hyvin, kun ne menivät suoraan leikkiin zhu zhu petsien päiväkodin vauvoiksi, vaikka olivat pet shoppeja :)

Joskus ostan jotain tarjouksista tyyliin stockan kantistarjouksesta 4 rasiaa laadukkaita vesivärejä, ja yhdet jäi meille, loput oon lahjoittanut kummilapsille/kaverisynttäreille ym.

Ja minula on hyvä muisti :). Muistan aika hyvin, mitä kukakin toi.

[QUOTE="heh";26567463]1)Joko sinulla on vain yksi lapsi
2) lapsella ei käy kaverisynttäreillä kuin yksi tai kaksi vierasta kun jaksat mustaa minkä arvoisen lahjan kukakin on tuonut tai
3) sinulla on uskomattoman hyvä muisti :D

Meillä 3 lasta ja jokaisen lapsen synttäreillä aina noin 10 lapsivierasta + aikuiset päälle ja en millään muista kuka tänävuonna oli lapsen päivillä ja keneltä lapsi sai mitäkin[/QUOTE]

Voi olla että muistan siksikin, koska meillä on se pullonpyöritysleikki käynnissä, eli jokainen antaa lahjan siinä vuorollaan ja se avataan. Olen ottanut sen käyttöön, koska muuten ne paperit vaan revitään ja lahjoja heitellään nurkkiin ja lahjat on missä sattuu papereiden seassa ja voi jopa hukkua.

Ja olen siinä mukana että näen, että omani osaa käyttäytyä ja kiittää.

[QUOTE="aapee";26567593]On 2 lasta :).

Kaverisynttäreillä oli viimeksi 12 tyttöä (!) tällä lapsella, pojalla oli vain 4 (on pienempi).

En niinkään kyttää mitään arvoa, koska arvon määritän minä eikä kaverin itsensä tuoma lahja. Vaan kyselen vähän mieltymyksiä, tai jos muistan mitä toi arvelen että tykkäisi noin samanlaisista jutuista. Nämä muistan hyvin, kun ne menivät suoraan leikkiin zhu zhu petsien päiväkodin vauvoiksi, vaikka olivat pet shoppeja :)

Joskus ostan jotain tarjouksista tyyliin stockan kantistarjouksesta 4 rasiaa laadukkaita vesivärejä, ja yhdet jäi meille, loput oon lahjoittanut kummilapsille/kaverisynttäreille ym.

Ja minula on hyvä muisti :). Muistan aika hyvin, mitä kukakin toi.[/QUOTE]