Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuon ikäisten poikien hitit taitavat tällä hetkellä olla:
-Bakuganit
-Spiderman-jutut
-Gogot
Voisitko ystävällisesti sivistää minua. Mitä nuo Bakuganit oikein ovat? Ostin yhden pakkauksen meidän 3,5-vuotiaalle pojalle, kun sen halusi. Mutta... Mä en oikein ymmärrä mitä nämä ovat? Miten niillä leikitään?
Hmm, pitäisi ehkä herättää tuo poika, että osaisin selittää!!

No mitä olen leikkejä seuraillut, niin nämä bakuganit taistelevat ja niitä pyöritetään toisia kohti tai sitä mukana tulevaa magneettikorttia, jolloin pallot aukeavat ja sisältä paljastuu se taisteluhahmo.
Isommat tutut pojat pelaavat myös jotain niillä korteilla, mutta sen sääntöihin en ole päässyt vielä käsiksi, kun oma poika vaan leikkii niillä.
Ja meidän poika myös leikkii niillä hahmoilla ihan samanlailla, kuin muillakin leluhahmoilla. Eli välillä saattaa olla pikkusiskon 3v kanssa leikki meneillään, että ponit, littlest petshopit, smurffit ja bakuganit asuvat sulassa sovussa nukkekodissa ja elävät elämäänsä.
Eli tekevät kaikkia niitä asioita, mitä noissa nukkekotileikeissä on itsekin aikanaan leikitty. "Nyt tää bakugani menis kylpyyn. Hei äiti poni, tuo mulle pyyhe! Nyt tulis pappa-smurffi kylään kahville, se ajo just pihaan Salamalla.."