synttäreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

luna

Jäsen
14.06.2004
39
1
6

MEIDÄN TYTÖILLÄ REILU VUOSI(1.5 V) IKÄEROA. OLISIKO HULLUA/OUTOA, JOS ALKAISIMME PITÄÄ HEIDÄN SYNTTÄRINSÄ SAMANA KERTANA ?

TOINEN SYNTYNY KESÄKUUS-05, TOINEN LOKAKUUS-03.

JOS SE OLISI HYVÄ IDEA, NI KOSKA NE KANNATTAS PITÄÄ ?

OLEN VAIN NIIN HUONO JÄRJESTÄÄ KUTSUJA JA AINA NE SAMAT VIERAAT....
PÄÄSIS YHILLÄ KUNNON JUHLILLA JA KU TYÖT NIINKI SAMAN IKÄSIÄ KUITESKI.

Minusta liian kaukana toisistaan ne synttärit... :/
kuukauden ymmärrän, mutta en noin....

Meillä tyttö syntyny maalis ja poika tammikuussa ja yks poika toukokuussa, enkä ikinä ole ajatellukkaa että pitäisin yhtä aikaa... :o

Teilläki 4kk väliä???

Kyllä olis huono ja OUTO idea. Pienillekin omat juhlat on tosi tärkeet ja odotetut.
Synttärit ovat 2 kertaa vuodessa vain, HALOO !! Meillä juhlitaan nimpparitkin ja kaikki muut mahdolliset kivat. Halutaan iloa ja vaihtelua elämään =)

Kyllä meillä jokainen kolmesta lapsesta saa omat juhlansa. Ja monesti vielä niin, että lähimmät aikuiset tulee eri päivänä kuin lapsivieraat (siis nyt kun alkaa niitä lastenkutsujakin olla, kun esikoinen täytti 6v ja keskimmäinen täyttää 4v). Meillä on kevät-, kesä- ja syysjuhlat.

Yhteiset juhlat pitäisin korkeintaan silloin, jos syntymäpäivien välillä olisi vähemmän kuin kuukausi.

Kyllä lapsi ansaitsee juhlansa ja sen keskipisteenä olemisen kerran vuodessa. :)

nykyään löytyy paljon ideoita,eikä kaikkea tarvi itse tehdä jos on laiska järjestämään synttäreitä(eihän sun tarvi ku kerran-kax vuodessa järkätä niitä..)ja 4kk on iso väli(siinä ehtii mainiosti toipua edellisistä synttäreistä..onko mahdollista pyytää apuvoimia suvusta tms.?!jos koet synttäreiden järjestämisen niin ylivoimaisena...)
pitäisin kyllä tytöilläsi omat synttärit,onhan toinen kesällä ja toinen syksyllä syntynyt..ja varmasti heillä on omatkin mieltymyksensä niiden suhteen..ei aina tarvii kaiken olla samanlaista..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 15:41 niin kirjoitti:
täh :o no johan on ideat ja huonot semmoset!

Olen samaa mieltä, lapsetkin ovat vielä niin pieniä ymmärtämään asiaa.

Mutta järjestä stressittömät juhlat: ulkoilmasynttärit. Muutama leikki ja puuha (esim. saippuakuplien puhalluskisa renkaiden lävitse, aarteiden piilotusta,tms.) ja helpot tarjottavat. Ulkona meteli ja hulina ei niin häiritse. Eikös mukavinta ole kun on kaikki kaverit kerralla koossa ja saa leikkiä isolla porukalla =)

meilä kaksos tytöt ja mua harmitaa et ei saa yksin huomiota ees yhtenä päivänä vuodessa niin me pidämme erikseen nimmarijuhlat vaikka niillä väliä on vain 3viikkoo mut kiva opetaa et ei aina kumpikin saa lahjoja. näin meillä ja tytöt reilu 2v. =)

Yhteistyössä