synttärien juhliminen

• Viestiketjun aloittaja Elisa
  • Ensimmäinen viesti
Elisa
Miten teillä juhlitaan synttäreitä? Huomioitteko yleensäkään toisstenne synttäreitä?
Huomioko mies teitä entä te miestä?

Mulla oli tässä vähän aikaa sitten synttärit ja taas petyin. En saanut korttia enkä lahjaa. En myöskään viime vuonna. Kakun mies kyllä leipoi (sen hän halusi itse tehdä ja olin siitä tosi iloinen)
Olen lapsuuden kodissa tottunut että kaikkien synttäreitä juhlitaan jossakin määrin. siis muistetaan pienellä lahjalla ja kortilla sekä voidaan hemmotella sankaria. Tiedän kyllä että mieheni ei oikein osaa ostaa lahjoja. (minä olen meidän perheessä se joka lahjat erinäisiin juhliin ostan) Huomioin siis miestänikin hänen synttäreinään.

vaikka ikää onkin jo kertynyt ja yhteinen perhe on miehen kanssa mutta haluaisin että mua voitas edes vähän huomioida edes yhtenä päivänä vuodesta! tai no kahtena...äitienpäiväkin on tärkeä mutta siinä on sama juttu. Sanalliset onnittelut saan, mutta mutta muuten päivä on samanlainen kuin muutkin. Olen todella surullinen kun kuuntelen mitä muiden tuttavien miehet ovat järkänneet.

En tiedä miksi tämä on mulle niin vaikeaa, ehkä siksi kun aina multa kysellään oli joulu tai synttärit tai mikä sitten vain että mitä sait mieheltä ja 20v synttärien jälkeen en ole saanut mitään.

T. Surullinen vaimo :'(

Dana
Kuule, sama se on täälläkin. Mies ei kertakaikkiaan osaa improvisoida ja yllättää! Hän sanoo itse, ettei tiedä mitä tehdä. Minusta hän vain ei viitsi nähdä vaivaa.

Tosin synttäreitä ja äitienpäivää tärkeämpänä pitäisin huomioimista ihan odottamattomasti. Että joskus ilmoittaisi vaikka järkänneensä lastenhoidon muutamaksi tunniksi tai yöksi, että saadaan olla ihan kaksistaan tai mentäisiin vaikka syömään. Tai että tullessani kotiin hän olisi ihan oma-aloitteisesti imuroinut tai tiskannut. Tuollaiset pienet huomionosoitukset merkitsevät mulle huomattavasti enemmän kuin tiettynä merkkipäivänä huomioiminen, joka tapahtuu vain sen merkkipäivän takia, ei minun itseni takia!

Meillä muistetaan toistemme merkkipäivät..
saan monesti kukkia tai jonkun korun, tai sitten lahjakortin missä luvataan hierontaa tmv...tai sitten mies kokkaa ja kattaa kynttiläillallisen:)

Nyt onkin ihan kutinat kun mulla on synttärit puolentoista viikon kuluttua ja olen saanut luotettavalta taholta että mies kosii mua silloin :heart:
ite oon tietysti niin kuin en tietäis asiasta:)
ollaan kyllä puhuttu että keväällä naimisiin mutta se että mies oikein järjestää yllätyskosinnan, on hienoa...
tulenpa sitten kertomaan miten kävi =) :flower: :heart:

mie
No ei mee tasan :\| Mies valittaa noin yleisesti etten puhu hälle itsestäni tai parisuhteesta tarpeeks ja sit on enempi innoissaan kun miettii kaverilleen kakun paistamista ku minun muistamisestani. Ei ole edes sanonut että hyvää syntymäpäivää :/ En minäkään mitään ostanu mutta sanoin edes.

Eipä minunkaan mies muista....tai siis kysyy kyllä mitä haluan lahjaksi ja sanoo et haluu ostaa mulle jotain, mut en ole ikinä mitään saanu. Sanon etten tarvitse mitään, tai viime aikoina olen sanonut suoraan et ei se mikään lahja oo jos tiedän etukäteen. tottakai mä tarviin lahjan vaik sanoisin et en tarvii!! haloo! mies sanoo aina et ei haluu lahjaa, ostan kuitenkin aina koska tiedän et se tekee onnelliseksi. Luulisin et miehelläni on niin huono itsetunto ettei osaa ostaa lahjaa mulle koska pelkää et en tykkää siitä, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin. Kerran meinaan mentiin kauppaan ja sanoi et mitä haluan, hän ostaa. Ei se oo sama asia!!! miks miehet ei kato romanttisii elokuvia ja ota niistä esimerkkiä, ei se niin vaikeeta oo!!

Yhteistyössä