Synnytystä ennakoivia oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli millainen olo teillä on ollut ennen kun synnytys alkanut? Tai millaisia kipuja?
Itse olen muutaman päivän tuntenut vihlontaa tuolla alapäässä.
Odotan jo kovin että synnytys alkoisi.

No eipä oikein mitään erikoisempaa, mutta kummassakin synnytyksessä, tai siis sitä ennen olen himonnut melkein viikon kaikkea hiilaripitoista ja ahtanut pannaria, lettuja ja pastaa ym. oikein urakalla, mutta sitten päivä ennen synnytystä on ruokahalua hiipunut, kunnes muutamaa tuntia ennen käynnistymistä olen kyennyt juomaan vain jonkun verran vettä.

Mulla on mennyt kahdelta nuorimmalta vatsa sekaisin noin vuorokausi ennen synnytyksen käynnistymistä. Limatulppa alkoi irrota samoihin aikoihin. Keskimmäiseltä oli viikon verran ennakoivia supistuksia. Esikoisen syntymää ei ennakoinut mikään.

Mulla alkoi viime raskaudessa nuo alapään vihlasut kuukautta ennen synnytystä ja nyt tässä raskaudessa ovat alkaneet toissapäivänä. Raskausviikkoja takana 34. Eli jospa taas siinä kuukauden päästä syntys tää toka.
Mulla meni maha kuralle pari päivää ennen ja tosiaan menkkakivut alkoi viime raskaudessa ja myös tässä muutamaa viikkoa ennen. Enpä tiiä onko sitten muita menkkejä jotka tarkottas et ihan parin päivän sisään synnytys käynnistyy.

Ei paljon mitään, ennenaikaisia supistuksia oli ollut jo monta kuukautta ja samoin paineentunnetta. Molemmat alatiesynnytykset on alkanut kuitenkin semmoisissa tilanteissa, joissa vähän jännitin. Olisko jokin stressihomma käynnistäny, tiedä häntä..

Ensimmäinen käynnisty, kun mies oli esikoisen (leikattu) kanssa paikassa, jossa tie oli suljettu koko päivän rallien takia, eikä sieltä päässyt pois ennenkuin illalla ja toinen puolestaan käynnisty, kun päätin lähteä esikoisen kanssa viikonlopuksi reissuun 100 kilsan päähän sairaalasta :D Mutta hyvin ehdin molemmissa sairaalaan ajoissa ja lopulta piti myös vauhdittaa tilalla, kun ei edenny muuten..

Yhteistyössä