Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 19:57 krahu kirjoitti:Toisia pelottaa pimeässä toisia ei. Synnytystä on ihan normaalia pelätä, kun ei voi tietää koskaan mitä käy.
Eikä siihen taida auttaa se, että kävi miten kävi niin siihen ei voi paljoa vaikuttaa (mutta onneksi nykyään on hyvät lääkärit ja lääkkeet ja muut).
Ei oikeastaan voi muuta sanoa, kun että ei syytä pelkoon, vaikka se sattuukin niin kyllä sen kestää ja siitä jopa nauttii (ainakin minä nautin kaikesta kivusta huolimatta). Meidän elimistö on suunniteltu synnyttämään ja se auttaa parhaansa mukaan ja iskee vereen kaiken laisia hassuja hormooneja ja muita mistä tulee hassu olo...
Ja viimeiseksi, sinä hetkenä kun on oma pallero sylkyssä niin unohtuu kaikki tuommoiset pikku murheet...
Etukäteen puhuminen tietysti aina auttaa
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 11:00 salsai kirjoitti:Mä ainakin vannosin synnytyksen jälkeen että en enää koskaan halua toista lasta ja synnytystä!!
Mutta kastos vaan, tässä mä istua napitan jälleen vatta pystyssä ja ihan iloisella mielellä menen synnyttämään. =)
Mulla ei ollut eka synnytys edes kauhean pahakaan, mutta ne jälkikivut..![]()
Luonto hoitaa asian kotiin.Kyllä sitä vaan tuppaa unohtamaan sen kivun ja kärsimyksen ajallaan.![]()