Synnytyspelosta tuli mieleen

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
Että jos neuvolassa vaikka tulee ilmi tädin udellessa asioita, että hirvittää koko synnytys, niin sieltäkö ne pelkopolille väkisin laittaa? Mulla on puolet vielä jälellä, mutta huomasin etten oikeasti tahdo synnyttää :laugh: Tälläinen tuli sitten mieleen, kun eikös pelkopolia käytä pakkovaihtoehtona, jos ei halua alateitse synnyttää?

Mutta siis neuvolastako ne sinne laittaa sitten vai kuinka? Mulla on jo suunnitelma synnytyksen suhteen valmiina kuinka toimin a ja b tilanteessa. Siis alatie- vai leikkaussynnytys. Koskaan ei tällästä tullut eteen niin pähkäilin vain.

ja jos lisit EKKS:n asiakas niin kukaa tuskin kuuntelis kuitenkaan...ja miulla oli sama tilnne en sittenkään halunnut synnyttää.. ja selitin yhdelle jos toiselle vielä samanapäivänä kun sitten synnytin...täällä on ihan sama pelkää tai ei ..pelkopoli on sieltä ja syvältä sittenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Mitä ne siellä keskustelee ja käydäänkö siellä keskustelua lääkärin vai minkä kanssa? Onko se ihan puolen tunnin juttu vai pidempikin käsittely asialla?

mä juttelin molempien kanssa. mut ultrattiin(katottiin et mahtuu tulemaan alakautta, siis lapsen kokoa ja muut paikat onko tarpeeks tilavat ;) )

usein siellä käydään monta kertaa, joskus riittää 1 kerta. Sulle esitellään synnäriä, ammeet, tms. käydään läpi kivunlievityskeinot....

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
ja jos lisit EKKS:n asiakas niin kukaa tuskin kuuntelis kuitenkaan...ja miulla oli sama tilnne en sittenkään halunnut synnyttää.. ja selitin yhdelle jos toiselle vielä samanapäivänä kun sitten synnytin...täällä on ihan sama pelkää tai ei ..pelkopoli on sieltä ja syvältä sittenkin

No johan on :o Miten sulla synnytys meni siis henkisen puolen osalta jos kukaan ei kuunnellut huolia?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Mitä ne siellä keskustelee ja käydäänkö siellä keskustelua lääkärin vai minkä kanssa? Onko se ihan puolen tunnin juttu vai pidempikin käsittely asialla?

mä juttelin molempien kanssa. mut ultrattiin(katottiin et mahtuu tulemaan alakautta, siis lapsen kokoa ja muut paikat onko tarpeeks tilavat ;) )

usein siellä käydään monta kertaa, joskus riittää 1 kerta. Sulle esitellään synnäriä, ammeet, tms. käydään läpi kivunlievityskeinot....

Nyt kun mietin synnärin esittelyä, niin voi olla että sekin veisi viimiset halut mennä sinne :whistle:

kiitos näistä infoista kaikille. Selvensi aika paljon mietteitä! :wave:

Yhteistyössä