Synnytys vatsataudissa - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aulikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aulikki

Vieras
Hei!
Onko kukaan joutunut synnyttämään vatsatautisena, ts. ripulin tai oksennustaudin kourissa? Kuinka sujui, kuinka jaksoit, mikä oli kamalaa, onko vinkkejä kuinka selvitä/helpottaa oloa?
2-vuotias tyttäreni on ripuloinut ja oksentanut viikon ja kakkosen laskettu päivä on huomenna. Nyt on omakin vatsani aivan sekaisin ja odotan tulevaa kauhunsekaisin tuntein. Neuvolatäti sanoi mahdollisen tartunnan käynnistävän synnytyksen lähes välittömästi, joten pikaiset vastaukset olisivat tarpeen!

ei ole kokemusta mutta onneksi voivat sitten nesteyttää sua synnytyksen aikana niin et mene niin ventiksi nesteenpuutteesta.onneksi yleensä vatsataudit menee vuorokaus´dessa ohi et eihän se tarkoita sitä että lähdet just synnyttämään.ehdit parantua ennen sitä hyvällä tuurilla.tsemppiä!!!
sen verran on kokemusta että mulla nousi epiduraalissa lämpö reippaasti yli 38 ja silti jaksoin synnyttää

Mulla oli paskatauti edellisen illan ja yön...ja...aamulla sitten mentiinkin pikapikaa sairaalaan...kuudelta heräsin, ja vähän yli yhdeksän oli neiti jo syntynyt... :whistle:
Ja tauti meni samoin tein...

Mulla kanssa nousi lämpö 39 ja hyvin jaksoi.. Ja juoksin edellisen yön vessassa, en tiä oliko maha sekasin muuten vaan synnytyksen takia vai oikee paskatauti...

Yhteistyössä