peloissaan
heippa! mulla on puolitoista vuotias poika ja nyt odotan toista rv 28. esikon synnytyksessä ei käynyt mitään "erikoista". tosin lapsivesi oli vihreää ja synnytys oli pitkä (n30h) ja välilihakin jouduttiin leikkaamaan ja se oli kipeä pitkään, vielä tänä päivänäkin aristaa vähän. tämä seuraava synnytys on alkanut pelottamaan ihan kauheesti, oon jopa sektiota miettinyt koska en uskaltaisi katsoa mitä tästä synnytyksestä tulisi :/ pelottaa että repeän todella pahasti, tai jotain muuta peruuttamatonta tapahtuu. eli siis lapselle tai mulle tulee jotain pysyviä vammoja. mulla esikon synnytys käynnisty lapsivesien menolla ja huomasin että se on vihreää, puolituntia siitä alkoivat säännölliset supistukset ja poika syntyi n.30tuntia sen jälkeen.. silti synnytyksen kestoksi on merkattu 12tuntia!! pelottaa että tää seuraava synnytys menee päin.......!! mulla on pelkopoille aika kk ennen laskettua mutta jotenki tuntuu et pyydän sektiota
onko kellään ollu kauhee synnytyspelko mutta päässyt siitä yli ja kaikki mennyt hyvin..? ..sekavaa tekstiä mutta toivottavasti joku jaksoi lukea :\| :flower: