Synnytys naistenklinikalla Helsingissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Krassi

Vieras
Niin...täältä maalta olis tarkoitus jossain vaiheessa tulla suunniteltuun sektioon ja sydänlapsen hoitoon sinne Helsinkiin...kertoisitteko siellä synnyttäneet millainen paikka on ja millaiset hoitajat. Sektio olis mulle ensimmäinen. Ei mitään hajua koko Meilahdesta tai oikeastaan koko Helsingistä...olis ihanaa, jos edes hoitajat olis kivoja.

Mulla oli synnytys NKL:lla -03 ja voin todeta että todella ihana paikka.Hoitajat olivat mahtavia ja ammattitaitoisia,lääkärit kivoja ja tiesi kanssa mitä tekevät.Saatte varmasti siellä hyvän hoidon,mulla vain positiivisia kokemuksi paikasta ja suosittelisin kenelle vaan.Itsellä oli huolia vauvan terveydestä ja kertoivat rauhoittavasti kaiken mitä tehdään etukäteen,eikä kertaakaan tullut pelkoa tai epävarmuutta mistään.Toivotan sinulle ja vauvalle oikein hyvin onnistuvaa syntymää ja olette erittäin hyvissä käsissä :hug:

Oma kokemus muutaman viikon takaa äitipolilta, päivystyksestä, osastolta ennen synnytystä, synnäriltä, leikkaussalista ja synnyttäneiden osastolta on todella positiivinen, kaikki olivat mukavia, jotkut aivan ihania!

Olin menossa synnyttämään esikoista kättärille -04 kesäk. Vedet oli mennyt 3tuntia sitten,kipeät usein toistuvat supistukset tulivat 15 min. välein ja soitin sitten ja ilmoittelin tilanteesta. Minulle vastattiin että voivoi,onpa täyttä,seisomapaikatkin ovat varattu,mene jonnekin muualle. No,minähän menin ja NkL toivotti lämpimästi tervetulleeksi ja heti! Ei siinä mennyt kun 2.5 tuntia,synnytys käynnistyi hyvin ja tod. nopeasti ja hätäsektioon loppujen lopuksi päädyttiin,sydänäänet romahtivat alas.
Ei voinut muuta kun olla kiitollinen siitä että kohtalo näin määräsi,mitä olisi tapahtunut jos oltais vaan jääty kotiin odottamaan sairaalaan pääsy lupaa? Viikko siellä vierähti ennenkun haava parani,mutta voin todella suositella paikkaa kaikille. Hoito on asíantuntevaa ja olet turvallisissa käsissä! Ja se Lastenklinikka on myös siinä vieressä!
Voimia sinulle ja onnea matkaan,toivotaan että kaikki menee hyvin!
:hug:

Esikoisen synnytin -02 Naistenklinikalla, eikä ole mitään moittimista kätilöistä,ainut mistä jäi "paha maku suuhun", että myöhästyin ruokailusta (tarkat ruoka ajat) vajaa½tuntia,koska imetin tyttöä, silloin jäin ilman lämmintä ruokaa päivällä.

Uusimmat

Yhteistyössä