Synnytys lähellä ?

Hei kaikki, näin yö myöhään.
Tässä nyt noin 2 viikkoa ollut yhteen putkeen, erittäin paljon harjoitus suppareita.
Ovat olleet kivuttomia mutta epämukavia.
Nyt parin päivän sisään on tilanne muuttunut pahempaan, tuntuu että paikat tosiaankin on repeämässä auki, vihloo kohdun suuta tuntuu kuin kohta vauva puskee itsensä ulos.
Tänä yönä ensimmäisen kerran tuli kunnon supistuksia ihan että koski,vihloi ja koko kohtu oli kuin kivi.
Pitelin mahaani ja piti ihan kirota ja puhaltelin oudosti kun yritin hengittää. Jotenkin vaiston omaisesti.
Kesti noin tunnin ennen kuin loppui. Kun otin särkylääkettä auttamaan.
En pysty kävelemään edes suorassa, ilman että rupeaa koskemaan tavalla tai toisella.
Laskettu aika 18.10 :(
Lapsivettä ei ole tullut, ei verta tai mitään vuotoja.
Mutta pelottaa ja jännittää niin kovasti, että ei tiedä mitä tekisi, en pysty edes nukkumaan. viikko olisi vielä lääkärin aikaankin :( Mutta taidanpa mennä huomenna siellä käymään.

Niin että onko nämä nyt merkkejä että synnytys on jo lähtenyt etenemään/on lähellä ? Ensi kertalainen asialla.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli käytyä lääkärissä ja sanoi että vauva on jo laskeutunut alas ja paikat alkaneet hieman aukeamaan. Mutta synnytys ei vielä käynnissä. Mutta voi käynnistyä pian ja kotilevossa pitäisi nämä loppu viikot olla.
Sanoivat jos vuotoja tulee niin voin tulla naisten klinikalle ihan milloin vain. Ei tarvitse odottaa aamuun asti.

Pitääpi ruveta varmuuden vuoksi pakkaamaan sairaala varten o_O
 
Lääkäri käynti oli aika hankala.
Tutki niin kovakouraisesti, melkein hyppäsin siitä tutkimus sängyltä ylös itkien.
Teki niin rajun tutkimuksen tai sitten on paikat ja mieli vaan niin herkillä :(

Rupesi veren sekaista limaa tulemaan ulos, supistusten kera. Siitä lähtien kun tutkimus tehtiin.
Pitäisi mennä tästä johtuen uudestaan tarkastettavaksi, ja samalle lääkärille.

Luulin että tuollainen rajumpi tutkimus tehdään jos halutaan synnytys käyntiin?

Mutta itse olen vasta viikoilla 37 ja ei syytä käynnistykseen ainakaan minun tietooni ole annettu.
viime perjantaina paikat auki reilut 2cm lääkärin mukaan.

Anteeksi, kun on hirveä valitus viesti.
Olen jonkun verran järkyttynyt käsittelystäni lääkärillä :(
 
Ompas ollut kurja lääkäri! Jos vaan on mahdollista niin itse kävisin yksityisellä seuraavaksi oman mielenrauhani takia. Mutta muista myös, ettei vauvallasi ole enää mitään hätää vaikka vähän ajoissa päättäisi tähän maailmaan tullakin :)
 

Yhteistyössä