synnytys+jälkitark.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla on taas alkanut vuoto synnytyksen jälkeen ja tällä viikolla olisi jälkitarkastus, mutta tietty voin sinne mennä mut kirjottaako se mut "läpäisseeksi" kun vuodan edelleen.

Ei siellä mitään koetta ole. Katsotaan vain, että kohtu on palautunut, eppari parantunut ja annetaan mahdollisuus äidille kertoa mahdollisista ongelmista liittyen palautumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No eihän se mikään lopputentti ole :D. Kyllä sä sen todistuksen kelaa varten saat, mikäli sitten aikaa ei voisi saada siirrettyä?
Todistus kelaa varten? Mikä tää on, kertokaa, kun ei ole kokemusta?

No se lappu et olet käynyt jälkitark. et saat rahaa, vanhempain-sellast. Ja joo, ei se ole lopputentti, mut mulla on nyt ollu murhetta tän palautumisen kanssa ja pelottaa mitä nyt taas... Kun synnytyksest 7 viikkoa ja uudelleen vuotoa, ellei sit ole kuukautiset jo. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mulla kesti jälkivuoto kahesta vipasta 12 viikkoa ja on kuulemma normaalia. kävin 9 tai 10 viikolla jälkitarkastuksessa.

Hyvä kuulla, musta kun kaikki sanoo et pari viikkoa kesti ja sit loppu. Mullakin esikoisesta kesti 3 viikkoa, sit loppu pariks viikokos ja alkoi uudestaan, kestäen reilun viikon.
nyt on jo vedetty lääkkeitä et kohtu supistuis ja tyhjenis ja nyt pelkään jo vaik mitä... :(
Kohtutulehdusta lähinnä, onneks on toi lääkärikeikka ihan pian.

Yhteistyössä