Synnytys flunssassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lenssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lenssa

Vieras
Kokemuksia? Itsellä armoton flunssa päällä ja viikkoja tasan 41. Onko synnytys kovin paljon rankempi flunsassa tai voiko siirtää synnytyksen alkamisajankohtaa? Kiitos :)

Kokemuksia? Itsellä armoton flunssa päällä ja viikkoja tasan 41. Onko synnytys kovin paljon rankempi flunsassa tai voiko siirtää synnytyksen alkamisajankohtaa? Kiitos :)

Siis miten ihmeessä sä luulet siirtäväs synnytysajankohtaa?? Jos sulla on joku keino, niin kerro se ihmeessä muillekkin!:) Kaveri synnytti flunssassa, oli kuulemma ihan kauheeta. Kuume nousi 39 asteeseen, paleli kamalasti, väsytti ja sit lopulta se revittiin imukupilla. Mut ei sille voi mitään jos on flunssa, menee tilanteen mukaan. Kyllä ne tekee sektionkin jos sellanen tulee tarpeeseen, vaik oisit kuinka kipeä..

Itse synnytin ensimmäiseni puoli vuotta sitten ja olin todella kovassa flunssassa. Ääni oli kadonnut, kuumeilin ja hengitystiet olivat ihan tukossa (söin lääkekuuria äänihuulten ja nielun tulehdukseen). Omasta kokemuksestani voin sanoa että ainut asia joka häiritsi synnytystä, oli se että minun oli todella vaikea hengittää. Mutta onneksi tyttäreni päätti tulla vauhdilla maailmaan joten synnytys kesti vain 3h 17min :)

Yhteistyössä