Nainen ratissa
HUOH - masussa täysiaikainen vauva, vatsa laskeutunut, pää kiinnittynyt ja limatulppakin tullut jo viikkoja sitten.
Mutta ei merkkiäkään siitä, että synnytys olisi lähellä.
- ei supistuksia (lainkaan)
- ei vuotoja (lainkaan)
- vatsan toiminta on pikeminkin heikko kuin aktivoitunut
- kova ruokahalu
- hyvät unenlahjat
- laiskottaa ja väsyttää
Eli onkos jollakulla kokemusta, että synnytys voisi kuitenkin olla lähellä? Tai kokemusta siitä, että olisi näillä oireilla kuitenkin käynnistynyt?
En millään jaksaisi odottaa - ja suurin motivaattori minulla nyt tällähetkellä olisi se, että pääsisin taas jatkamaan elämistä odottelun sijaan. Lapsen tavarat vaativat loppujärjestelyjä varten jo sen käyttäjän - ja itse koen, että en esim voi enää lenkkeillä tän vatsan kanssa. Silti olisi kova hinku oikein kunnon hikilenkille.
Mutta ei merkkiäkään siitä, että synnytys olisi lähellä.
- ei supistuksia (lainkaan)
- ei vuotoja (lainkaan)
- vatsan toiminta on pikeminkin heikko kuin aktivoitunut
- kova ruokahalu
- hyvät unenlahjat
- laiskottaa ja väsyttää
Eli onkos jollakulla kokemusta, että synnytys voisi kuitenkin olla lähellä? Tai kokemusta siitä, että olisi näillä oireilla kuitenkin käynnistynyt?
En millään jaksaisi odottaa - ja suurin motivaattori minulla nyt tällähetkellä olisi se, että pääsisin taas jatkamaan elämistä odottelun sijaan. Lapsen tavarat vaativat loppujärjestelyjä varten jo sen käyttäjän - ja itse koen, että en esim voi enää lenkkeillä tän vatsan kanssa. Silti olisi kova hinku oikein kunnon hikilenkille.