synnytyksestä jo reilu puoli vuotta ja edelleen vatsaongelmia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
siis nyt on jo 8kk synnytyksestä ja edelleen vatsan kanssa ongelmia, joko kovalla tai löysällä tai verta tulee.

tää on ihan hirveetä, meidän tervkeskuslääkäri vaan sano että johtuu imetyksestä kun limakalvot kuivina.

en sitten tiä mut tuntuu että ei kenelläkään muulla äitikaverilla ole tällaista vaivaa. hyvä kun pystyy istumaan välillä kun takamus nin kipeä. Olenko mä ainut vai onko teil muilla tällaista vaivaa ollut?

muutenkin hävettää tuo tilanne ja lääkäriin meno asian takia...

Et ole yksin :)
Mulla meni 1½vuotta ennen kun vatsa tuntu normaalilta. Onko sulla ollut aiemmin vatsaongelmia? on varmasti vaikempia toipua jos suolisto on ollut alunperinkin huonossa kunnossa, kuten mulla.

[QUOTE="Evi";23944449]Ruoka-aineallergioita? En pysty uskomaan, että johtuisi mitenkään synnytyksestä. Juotko vettä tarpeeksi?[/QUOTE]

Eihän se nyt varsinaisesti synnytyksestä johdu vaan raskaudesta ja hormooneista ja muista muutoksista elimistössä.

ennen raskautta ei mitään ongelmia vatsan kanssa. pukamia itsekin miettinyt mutta jälkitarkastuksessa ei ainakaan sellaisia löytynyt. en sitten tiedä osasiko katsoa, aika hätäinen oli käynti.

heti aamusta kun herään niin joka päivä on heti isompi hätä, joudunkin juoksemaan aamun vessassa kun tuntuu ettei kaikki tule kerralla pois. kyllä ahdistaa jo valmiiksi joka aamu ja jännittää käynti.

olen yrittänyt harrastaa liikuntaa ja aina kun liikun paljon välillä vuotaa takamuksesta verta. mitä ihmettä tämäkin? vielä tässä ollaan pystyssä että ei kai vakavaa mutta kyllä tämä on inhottava vaiva.

Voisiko olla tyrä? Sillonkin maha toimii miten milloinkin, jos vatsanpeitteet on revähtäneet ja suolet pääsee olemaan miten sattuu... Kokemusta on! Pitääkö maha mitään ihmeempiä murinoita lurinoita? Vaikka illalla nukkumaan alkaessa?

minulla oli koko raskausaika ummetusta,samoin pitkään synnytyksen jälkeenkin..kuitua!sillä se pelas jotenkin,mutta ymmärsin että sulla suoli toimiin,jos kerta usein käyt aamustakin..

Yhteistyössä