synnytyksen käynnistys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensi synnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun tutut on sitä juoneet mutta tuloksetta........
Jos vauva on tullakseen tulee kyllä.......ei siihen poppas konstit auta.

Miehen kans sekstailu vois auttaa, mulle lääkäri ehotti sitä. siemen neste sisltää samaa "ainetta" kuin käynnistys tabletit.
Mulla alko synnytys silleen........ ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 17:56 ensi synnyttäjä kirjoitti:
onko risiini öljy synnytyksen käynnistämiseen vaarallista? jostkut ovat tätä koittaneet ja mullekin sitä ehdottanut. vähän kyllä arvelluttaa.

Risiiniöljy perustuu siihen, että laittaa mahan ja suoliston sekaisin, jolloin voi synnytys käynnistyä. Mutta risiiniöljyä EI PITÄISI KOSKAAN mennä raskaana olevan kokeilemaan, sillä se voi laittaa myös vauvan kakkaamaan ja se ei ole hyvä juttu...

Mutta kokeile levätä, levätä ja levätä, kyllä se synnytys lähtee parhaiten käyntiin kun äiti on levännyt. Voit myös kokeilla vyöhyketerapiaa tai akupunktiota ja myös homeopatiaa.

Tsemppiä!

Oon kuullut paljon juttua et sillä on käyntiin lähtenyt, mut turvallisempi tapa on kokeilla peräruisketta minkä saa apteekista --> ajaa saman asian turvallisemmassa muodossa kun ei pääse mitään istukan kautta vauvaan! Ite oon kokeillut tota risiiniöljyä ja en tiedä oliko sattumaa vai johtuiko siitä mut neiti oli kakannut lapsveteen... Siis mitään hätää ei ollut mut imettiin vaan hengitystiet siinä vaiheessa kun pää oli saatu pihalle, mut sen verran pelästyin et toista kertaa en lähde kokeileen!

Tosin sen verran täytyy risiiniöljystä sanoa et et kun olin ottanut (4ml) ja suolisto tyhjeni, niin tuli todella hyvä olo kun oli ollut lievää ummetusta ja pukamia :) Ihan kun olis monta kiloo tippunut painosta pois noin kuvaannollisesti!

Yhteistyössä