T Tilhi Vieras 14.03.2006 #1 Tässä vähän gallupin tapaista, elikkä millä viikoilla ja minkä takia synnytys käynnistetty?
J Joanna Vieras 14.03.2006 #2 Mulla ensimmäisen lapsen synnytys käynnistettiin 42+1, koska pidempään ei ole turvallista odottaa luonnollista käynnistymistä.
Mulla ensimmäisen lapsen synnytys käynnistettiin 42+1, koska pidempään ei ole turvallista odottaa luonnollista käynnistymistä.
S Santtu Vieras 14.03.2006 #3 Mulla käynnistettiin esikoisen synnytys rv 37+4 kun vasien menosta oli kulunut vuorokausi. Silloin ei pidempään odotella vaan käynnistettän.
Mulla käynnistettiin esikoisen synnytys rv 37+4 kun vasien menosta oli kulunut vuorokausi. Silloin ei pidempään odotella vaan käynnistettän.
? + Vieras 15.03.2006 #6 38 tasan,raskausmyrkytys. olin sairaalassa vkon odottelemassa vauvan pääsyä täysiaikaiseksi.
A Anni Vieras 15.03.2006 #7 Kolme käynnistettyä synnytystä vasta-aineiden takia. Ja viikoilla 38-39. Kaikki käynnistykset olivat erillaisia ja myös kestoiltaan. Eka kesti vain 2h 45 min, toinen ja kolmas olivatkin samanpituisia eli n. 9h.
Kolme käynnistettyä synnytystä vasta-aineiden takia. Ja viikoilla 38-39. Kaikki käynnistykset olivat erillaisia ja myös kestoiltaan. Eka kesti vain 2h 45 min, toinen ja kolmas olivatkin samanpituisia eli n. 9h.