synnytyksen käynnistyminen

  • Viestiketjun aloittaja Kiatsu
  • Ensimmäinen viesti
a-k79
ei auta mikään.. tulee sit ku aika on!! Tiedän kyl tunteen itse olen molemmis jo toivonu 35vk että jos huomenna pääsis ja eka synty 39 viikol ja toinen päivää ennen la, yritä jaksaa!!
 
sanii
Tässä näyttää itse kukin olevan hermoraunion partailla kun vaavelit ei meinaa syntyä ajallaan vaan kiduttavat äitejä olemalla vattassa uhallaan yhä pidempään ja pidempään :( Itse ajattelin nyt mennä saunaan ja kärvennän itseäni siellä oikein urakalla. :ashamed:
 
Hmm, tuosta saunomisesta. Mulla oli perjantana kauheet menkkamaiset kivut ja mentiin sit vielä saunomaan jos vaikka ois lähtöä edistänyt. Mutta kuinkas kävikään, se lämmin sauna rauhoitti tilanteen varsinkin alaselässä. Eli siitä ei mulle apua ollut, päin vastoin :)
 
kävely, rappujenn nousu ja hyppynaruilla hyppely. silloin lapsen pää ärsyttää kohdunsuuta ja saattaa ähteä tulemaan äkistikin. kerrostalossa asuvan kannattaa ehkä sääliä alakeran naapuria ja jätää se hyppely..
 
silja
kannattaa rentoutua. se on varmaan kaikista paras keino. mulle ne anto sairaalassa jotain lääkettä joka helpottas kun mulla oli niin kipeet supistukset, (mut en ollu auki kun 2cm niin en päässy saliin vielä) sillä lääkkeellä oli rentouttava vaikutus ja aukesin puolessa tunnissa 5 centtiin. se sattu ja paljon.
mut kuitenkin eikös tätä vois soveltaa ja rentouttaa itsensä mahdollisiman hyvin kotioloissa.
 
mievaa
Oon kuullu, et rinnanpäiden pyöritteleminen. Kuulemma saattaa pistää supistelemaan.. Kuulostaa kyl hassulta, mut mul meni niis puuhis vedet!! :) Mut kylhän se makeesti supistelee sairaalassakin, ku vaavi imee! Et kyllä siinäjoku totuus piilee.
 

Yhteistyössä