synnytyksen jälkeinen masennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iyte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle diagnosoitii synnytyksen jälkeinen masennus ja heti lääkitys ja jonkun ajan päästä selvis jotta mitää masennusta ollukkaa vaa kilpirauhasen vajaatoimintaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle diagnosoitii synnytyksen jälkeinen masennus ja heti lääkitys ja jonkun ajan päästä selvis jotta mitää masennusta ollukkaa vaa kilpirauhasen vajaatoimintaa!

kiva, mistä sen tietää et on masentunu.? jos onkin normaali väsymystä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kiva, mistä sen tietää et on masentunu.? jos onkin normaali väsymystä?

Mulla heti sanovat että masennusta koska aikaisempaa masennusta takana, jolloin olin itkuinen, kiukkuinen ja väsynyt. Nyt kun oli olevinaan tämä "synnytyksen jälkeinen masennus" niin olin väsynyt ja ahdistunut, mutta kun ei lääkkeillä mennyt ohi niin lähete verikokeisiin jossa selvisi että kilpirauhas arvot olivat todella koholla ja nyt tässä odotellaan lääkäri aikaa että ilmeisesti tulee kilpirauhaseen joku lääkitys.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
just. ei pitäis lääkärienkään turvautua heti siihen masennukseen, voi olla muutakin. liian nopeesti antavat diagnoosinsa.

Niimpä. Mielestäni aivan liian heppoisin perustein lääkkeitäkin tuputtavat. Ja minä hölmönä ne lääkkeet vielä aloitin kun luotin sinisilmäisesti lääkärin sanaan.

Yhteistyössä