Tai pk-seudulla, tai Pirkanmaalla.Sun ei tarvi kuin olla sairaalahoidossa ulkomailla niin lykkäävät sut eristykseen täällä Suomessa jos MRSA-testit ei oo valmistuneet.
On käynyt mielessä kyllä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai pk-seudulla, tai Pirkanmaalla.Sun ei tarvi kuin olla sairaalahoidossa ulkomailla niin lykkäävät sut eristykseen täällä Suomessa jos MRSA-testit ei oo valmistuneet.
Se on varmaan vähän voi voi, jos sairaala on täynnä. Käytävällekö pitäisi laittaa äitejä vauvoineen, että yksi prinsessa saa oman huoneen. Mä oon sitä mieltä, että terve aikuinen pystyy sietämään muita sairaalassa, jos (ja kun) on pakko. Ei siellä olosta kukaan hirveästi nauti. Sairaiden kohdalla se lisääntyminen on muutenkin vähän kyseenalaista. Totta kai jokainen saa oman huoneen, jos tilaa on. Harvoin vain sairaaloissa on niin paljon ylimääräisiä resursseja.
Minulle perhehuonetta tarjottiin moneen kertaan Jorvissa, vaikka siitä joka kerta kieltäydyin. Mun käsittääkseni perhehuoneen saa vain ja ainoastaan, jos isäkin jää yöksi. Yksin tuskin saa, jos on muitakin tulijoita.