synnytyksen enteily rv 40+1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mäh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mäh"

Vieras
Mulla ollut helppo ja lähes oireeton raskaus. Pikkuinen on ollut melko rauhallinen tapaus masussa raskauden ajan.
Nyt on ollut tosi aktiivinen parin tunnin ajan ja potkiskellut paljon. Myös alapäähän vihloo silloin tällöin. Tätä ennen ollut vain yksittäisiä satunnaisia vihlontoja. Mietin, että oisko tämä nyt sitä, että pikkuinen poraa päätään ja ehkä jopa lähtee syntymään? Onko kellään alkanut synnyksen oireilu näin?
Jännää, että joko jotain alkaa tapahtua :)

Ikävä kyllä toi ei välttämättä meinaa vielä mitään. Toki olisi kivaa jos se siitä alkaisikin :) pystyn niin samaistumaan sun fiiliksiin, 3 kuukautta sitten itsekkin kyttäsin noita tuntemuksia. Menin näytille kun supistuksia oli tullut vuorokauden, välillä tiheään, välillä tauoten. Olin huolissani vain siitä kun vauva ei tuntunut enää liikkuvan. Pääsin käyrille ja paikat katsottiin, olin 4 senttiä jo auki. Lähdin vielä muutamaksi tunniksi huilaamaan ja takaisin mentyä salissa ei tarvinnut olla kuin 3 tuntia. Isosti tsemppiä koitokseen!!

Juu ei tuo mitään enteillyt. En ole yhtään suppistusta kokenut eli en edes tiedä miltä tuntuvat. Sais kyllä jo jotain tapahtua. Tahdon pikkuisen syliin.
Nyt vaan odottelen :)

Yhteistyössä