synnyttään? paineen tunne alavatsalla ja limaa irronnut, myös maha ihan edessä mutta alhempana..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maikku"

Vieras
synnyttään? paineen tunne alavatsalla ja limaa irronnut, myös maha ihan edessä mutta alhempana..? paineen tunnetta tulee aina välillä kun kävelee, tai istuu, saattaa mennä ohi..ja tulee takas..

millasia oireita synnytyspäivänä muilla ollut? limatulppaa irronnut vajaa 2 viikkoa vähän kerrallaan..2päivää sitten tuli iso "tulppa" ja eilen pari pienempää vaaleampaa.. tänään on tullut juoksevampaa kirkkaampaa limaa..eikai lapsivettä voi olla? eikös sitä lorahtelis kokoaika housuun sitten? mulla on tullut lapsveet aikasemmin kunnolla et siitä ei oo voinu erehtyy.. (kouhdunkaula/suu oli alkuviikosta pehmeä, mutta 3cm,ulkosuu auki,sisäsuu kiinni..) niin ja varsinaiset synnytyssupistukset on mul kyl niin kipeet et sit tajuun lähtee sairaalaan ja pian..haluisin vaan jo synnyttään ja odotan jotain tapahtuvaks.. alkais nyt ne supistukset tai menis ees lapsvedet kunnolla! huoh..yhyy ähää.. ;) kivaa ässääkin sain miehen harrastaan mun kanssa, kai sil kävi sääliks..mut eipä näytä auttavan sekään.. :(

Mulla on myös tuota painetta ja menkkamaista jomotusta ollut jo vaikka kuinka kauan, mutta ei tää tunnu syntyvän. Laskettu aikakin on jo menny...

Toi on muuten ärsyttävää arvailla että mitähän "sieltä" milloinkin valuu, mullakin aiemmin menneet lapsivedet silleen että ei oo voinu erehtyä. Ja limatulppa tullut kaksi kertaa "kokonaisena", nyt vaan limaista vuotoo monta päivää - liekö tulppa vielä paikallaan, mene ja tiedä. Kohdunsuu aiki ainakin sormelle (kun kuulemma pää tuntuu) ja kaulaa jäljellä 1,5 cm.

Odotellaan...

[QUOTE="Inkivääri";26204681]Mulla on myös tuota painetta ja menkkamaista jomotusta ollut jo vaikka kuinka kauan, mutta ei tää tunnu syntyvän. Laskettu aikakin on jo menny...

Toi on muuten ärsyttävää arvailla että mitähän "sieltä" milloinkin valuu, mullakin aiemmin menneet lapsivedet silleen että ei oo voinu erehtyä. Ja limatulppa tullut kaksi kertaa "kokonaisena", nyt vaan limaista vuotoo monta päivää - liekö tulppa vielä paikallaan, mene ja tiedä. Kohdunsuu aiki ainakin sormelle (kun kuulemma pää tuntuu) ja kaulaa jäljellä 1,5 cm.

Odotellaan...[/QUOTE]

sulla paremmin asiat jo alakerrassa.. (tai ei voi tietää mitä itelläkään tällä hetkel) ja juu ei oo kivaa miettiä mitä vuotoo nyt on.. valkovutooo ei ole,sen tiedän.. ja limatulppaa ollut aikasemmin..tää tän päivänen outo kirkkaampi limainen vuoto,pisti ihmetyttään mitä olis..limatulpat on tulleet yleensä pyyhkiessä tai tippuneet pönttöön..mut tänään tuntui oikein liikkeelläkin et nyt alkaa valuun jotain ja eikun vessaan..tosin ei kerinnyt tuleen pöksyihin, mut laitoin sen siteen ja nyt voisin odottaa vessaan menoa jos sattuu et viel tulee tota ihmeellisen ihmeellistä vuotoa.. ihania nämä öklöjutut..:)

[QUOTE="vieras";26204725]No mene sinne synnyttämään! Mitä tänne tulet limoistas kertomaan?![/QUOTE]

ihania te jotkut :) mee sääki vaikka nukkuun, jos oisit paremmalla päällä sen jälkeen! :) (ei sinne niin vaan mennä..ikävä kyllä..)

Hmh.. jos tuosinun lima kuitenkin olis vaan valkovuotoa?? tuntuu että tässä loppuraskaudessa tuolta valuu millon ja mitäkin, .. mutta eiks lapsivesi olis kuitenkin vaan vetistä?

Ihtelläni ollu tänään kanssa todella kipunen olo, kauhee paineentunne alhaalla, ja peräsuoltakin painaa :/ Liikkuminen sattuu ja istuminen sattuu ( kohta on luovutettava ja käytävä sohvalle pitkälleen..) Kävin jo näytilläkin, kun supisteleekin. ... Mutta ei mitään!! kanava on pehmeä, 2cm, tiukasti sormelle auki. Niinkun on ollu jo monta viikkoa.... Tänään rv39+2 , mutta alkaa jo ryydyttämään tämä olotila.

Niinjuu jatkan vielä, että kätilö oli mulle sitä mieltä että mun kivut / paineentunne on vaan sitä, kun sikiö on niin alhaalla, .. pää kuulemma tuntuu olevan ihan hyvällä hollilla jo, mutta eipä luvannu että synnyttämään pääsis tässä. PLAAH.

täälläkin odotellaan, mutta eipä mitään merkkejä edes :(
ainoo on vähän enemmän valkovuotoa ja silloin tällöin pikkuisen kipeitä supistuksia.

Ensi yönä on täysikuu, silloin kuulemma syntyy paljon vauvoja, saa nähdä ;)

ei ole valkovuotoa, oli ihan kirkasta..ehkä se oli vaan limatulppaaa höystettynä spermalla.. nyt vaan odotellaan tapahtuuko tänään vai ens viikolla vai sitä seuraavalla... masentaa..

[QUOTE="Elli";26205316]En ole lääkäri, mutta voisin tuossa tilanteessa tehdä kunnon kävelylenkin kännykkä taskussa. Seuraavana yönä voisi alkaa tapahtua.[/QUOTE]

kävelyllä käyty. supistuksia tuli muutamia..tulppaa on tullut tänään joka vessareissulla oikeestaan.. taas vauva painaa alavatsassa alaspäin..mutta tää täti taitaa luovuttaa..ja kärsiä kivuista ja vaivoista...

Yhteistyössä