Jos ihminen oikiasti on tyytyväänen valintoohinsa ja elämäänsä, niin ei silloon tarvitte tuolla tavalla solvata toisin tekeviä.Alkuperäinen kirjoittaja olen täydellinen;26198766:Ei pidä ottaa liian henkilökohtaisesti
Ja siihen voi hyvin itse vaikuttaa kun alkaa lapsia tekemään tuleeko lapsesta äpärä vai ei.
Tottahan minä sanoin, moni tekee pahimmillaan 4 lasta ja jokainen vielä eri isälle ja sitten taas vaihdetaan miestä.
No minkäs minä sille teen että en ole äpärä kuten ei minunun lapsenikaan.
Ja tottahan se on että taidan kuulua siihen todella harvinaiseen porukkaan jolla ei äpäriä ole.
Hui.. Kadutko sinä sitten jotakin?Jos ihminen oikiasti on tyytyväänen valintoohinsa ja elämäänsä, niin ei silloon tarvitte tuolla tavalla solvata toisin tekeviä.
Miksi pitää ottaa tällanen kevyt ehkä hieman huumorisävytteinenkin keskustelu noin pirun vakavasti?Peesi sanasta sanaa. Mä pidän äpärä-sanaa haukkumasanana.
No sitä on kiva yrittää ylläpitää, koska oikeasti nykyään sillä ei kyllä paskaakaan nakata.Miksi moista kastiajattelua avioliittolasten ja avioliiton ulkopuolisten lasten välillä täytyy koettaa ylläpitää?
Ei mulla 32-vuotiaana mitään vaihdevuosia oo ja mitä tuo liittyy siihen mitä sanaa mä pidän rumana. Heti meni herneet nenään täydellisillä pikkuvaimoolla kun kaikki ei tee kuten he. :xmas:
Toivoakseni ei.En ole, oma esikoiseni on. Mutta OIKEESTI vieläkö joku käyttää tuota sanaa muuten kuin provotakseen?
Äpärä on ruma sana mutta täydellinen pikkuvaimo ihan ok termi?Ei mulla 32-vuotiaana mitään vaihdevuosia oo ja mitä tuo liittyy siihen mitä sanaa mä pidän rumana. Heti meni herneet nenään täydellisillä pikkuvaimoolla kun kaikki ei tee kuten he. :xmas:
Niin mettä vastaa ku sinne huudetaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26198905:Äpärä on ruma sana mutta täydellinen pikkuvaimo ihan ok termi?
Ok. :xmas: