Synnyitkö äpäränä?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Scarlett harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja olen täydellinen;26198766:
Ei pidä ottaa liian henkilökohtaisesti ;)
Ja siihen voi hyvin itse vaikuttaa kun alkaa lapsia tekemään tuleeko lapsesta äpärä vai ei.
Tottahan minä sanoin, moni tekee pahimmillaan 4 lasta ja jokainen vielä eri isälle ja sitten taas vaihdetaan miestä.
No minkäs minä sille teen että en ole äpärä kuten ei minunun lapsenikaan.
Ja tottahan se on että taidan kuulua siihen todella harvinaiseen porukkaan jolla ei äpäriä ole.
Jos ihminen oikiasti on tyytyväänen valintoohinsa ja elämäänsä, niin ei silloon tarvitte tuolla tavalla solvata toisin tekeviä. :whistle:

[QUOTE="harmaa";26198788]Haukkumasana tai ei mutta hyvin monikin käyttää sanaa äpärä.
Kuulisit vain keskustelut +50v --> Ja mitä väliä, äpärä tai lehtolapsi samaa kastia molemmat.[/QUOTE]

Miksi moista kastiajattelua avioliittolasten ja avioliiton ulkopuolisten lasten välillä täytyy koettaa ylläpitää?

Lunatic
[QUOTE="harmaa";26198788]Haukkumasana tai ei mutta hyvin monikin käyttää sanaa äpärä.
Kuulisit vain keskustelut +50v --> Ja mitä väliä, äpärä tai lehtolapsi samaa kastia molemmat.[/QUOTE]

Mää en oo kyllä kenenkään kuullut puhuvan äpäristä tai edes lehtolapsista. Oletkohan varmasti nyt oikeella vuosituhannella..

just

No en oo kuullut??? Ja kastia? Siis alempaa ihmisrotua jotenkin? Missähän ihmejunttapullapitäjässä sinä asut? Meillä päin ei ole korrektia haukkua ihmisiä millään nimillä. Teillä ilmeisesti käytetään myös sanoja neekeri, tuijotetaan vammaisia ja pidetään homoseksuaalisuttaa sairautena?

Tän on PAKKO olla provo, KUKAAN normaaliälyinen ihminen ei Suomessa enää hauku eikä kastittele. Silloin kun puolet väestöstä oli oppimatonta ja lukutaidotonta työläistä, niin oli vähän eri asia.

En. Vanhemmat oli avioituneet reilu vuosi ennen mun syntymää. Ja ovat aviossa edelleen.

Omat lapseni ovat myös syntyneet avioliitossa, ja kaikki samalle isälle jopa. Vautsi. Ei olis minusta uskonut (siis ihan oikeasti en olisi aikoinaan uskonut).

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä