Synarela ja piiitkä vuoto!?

Mites teillä muilla, jotka olette synarelaa sumutelleet, onko vuoto ollut normaali vai pidempi? Minä olen vuotanut nyt jo 11päivää, kun normaalisti vain 5-6! Viimeiset päivät on tullut vain vähän sellaista tummaa mömmöä, että pikkarisuojalla pärjää, mutta kuitenkin. Viikon päästä alkais piikitys. :/

Hei,

Synarela vuoto voi olla normaalia pidempi, sill se tyhjentàà ja puhdistaa kohdun perusteellisesti, ettà piikkihoidoilla kasvava lima on uutta ja hyvà kasvualusta alkiolle.

mene rauhassa eteenpàin niin kyllà sieltà + paukahtaa
:wave:
Pallokkella

Luppis
Mulla vuoto kesti kans aika pitkään, ei nyt varmaan 11 päivää mut normaalisi on tuo 5 vuotopäivää (ei ollenkaan tuhrua, tulee joko "tuutin täydeltä" tai ei ollenkaan) mutta Synarelan kans oli 9 päivää, josta 6 sellasta tuhrua/satunnaista vuotoa.

Luppis

ipu
onko kenelläkään muulla kokemusta siitä että synarelaa on vaikea annostella? Aina välillä pumppupullosta ei tule mitään ulos vaikka painaa kuinka. Jännittää vähän että tuleeko sieltä ollenkaan kunnolla, ja menevätkö hoidot tämän takia pieleen :\|

Oletko säilyttänyt pystyasennossa ja välillä pessyt kärjen? Ja merkinnyt annokset, joita olet ottanut ylös (lääkettä on vielä riittävästi)? Mulla ei ollut ongelmia annostelussa mutta joskus aivastin heti lääkkeen jälkeen ja silloin otin ekstra-annoksen (lääkäri ohjeisti näin, silloin oli annos pudotettu 1s aamuin illoin).

Juupeli

Minulla alkoi vuoto reilusti myöhässä, yleensä kierto on tarkalleen sen 28 pv, nyt meni varmaan 4-5 päivällä yli. Vuoto oli myös tuskallisen pitkä, n. 10 pv, kun tavallisesti kärsin semmoisista 2 pv:n vuodoista ;) .

Mitään hirmuisia oireita en huomannut alussa, mutta loppua kohden alkoi tulla kuumia aaltoja. En todellakaan odota vaihdevuosi-ikää tuon perusteella :D .

Odottelija77
Mä oon sumutellu nyt viikon ja tänään alko menkat(tosi runsaat)..
Mulle tuli heti ku alotin sumut: alavatsakipuja, ärtyneisyyttä, kuumia-aaltoja ja turvotusta. Nyt lisäksi: unettomuutta, väsymystä, haluttomuutta ja finnejä.. ja päänsärkyä.
Odottelen mielenkiinnolla kuinka pitkään vuoto kestää..

Yhteistyössä