Syksy on sangen ihana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Tänään mulla oli niin hyvä päivä, että ihan yllätin itseni. olin ihan virkeä ja mulla on hyvä mieli. Ilma on hyvänhajuista ja työkaveritkin kivoja vaihteeksi. Onkohan se tämä syksy, joka tekee niin iloiseksi, ihan ku ois unesta herännyt. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Ei ole kivaa, on kylmä ja tulee pimeä :( .

Peesi!

Sytytä kynttilä ja laita huopa ympärillesi. Heti tulee hyvä mieli.

Ei se auta!Inhoan pimeyttä, sadetta, kylmää...Mun kroppaa ei ole tehty kestämään kylmää.Kärsin ja palelen aina syksyllä ja talvella.Tarvitsen valoa elääkseni.Voisin mennä talviunille syys-lokakuun vaihteessa ja herätä helmi-maaliskuun vaihteessa kun aurinko paistaa.Mulla on karmea tarve sytytellä kyllä pimeällä valoja joka paikkaan ja laittaa kynttilöitä.Onhan ne ihania, mutta ei se saa minusta syksy ihmistä millään.
Ainoa hyvä asia syksyssä on kauniit värit ja kun pääsee sienimetsään

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Ei ole kivaa, on kylmä ja tulee pimeä :( .

Peesi!

Sytytä kynttilä ja laita huopa ympärillesi. Heti tulee hyvä mieli.

Ei se auta!Inhoan pimeyttä, sadetta, kylmää...Mun kroppaa ei ole tehty kestämään kylmää.Kärsin ja palelen aina syksyllä ja talvella.Tarvitsen valoa elääkseni.Voisin mennä talviunille syys-lokakuun vaihteessa ja herätä helmi-maaliskuun vaihteessa kun aurinko paistaa.Mulla on karmea tarve sytytellä kyllä pimeällä valoja joka paikkaan ja laittaa kynttilöitä.Onhan ne ihania, mutta ei se saa minusta syksy ihmistä millään.
Ainoa hyvä asia syksyssä on kauniit värit ja kun pääsee sienimetsään

Sama täällä.Onneksi kohta on reissu edessä niin pääsee edes vähän nauttimaan lämmöstä.Täällä ei ollut edes kunnon kesää,se harmittaa .
Mä oon ihan kesä-ihminen.Ajatuskin talvesta :(

Yhteistyössä