Jos on onnistunut vaikka hukkaamaan sen. Mun mies onnistui parikin kertaa hukkaamaan sormuksen ku laihtui, sormus meni isoksi. Ihmeen tuurilla löytyi aina mutta nyt odottanut jo pari vuotta pienennyttämistä kaapissa.
Peesi. Tämä on ihan vastaavaa kuin se että palstalta kysellään miksi steriloidun miehen lompakosta putoaa kortsu sen sijaan että kysyttäisiin mieheltä itseltäänEi vittu, oisko helpompi vaan kysyä eikä jankata tätä samaa aina säännöllisin väliajoin täällä
Joo, ei.. Ollaampa kaveripiirissä vedetty teoria, miksi sormuskätisellä miehellä tuntuu olevan enemmän vientiä: Eihän sellainen mies voi olla huono jonka joku nainen on jo huolinutHän käy kapakassa niin käy parempi flaksi vaikkei tietenkään tosi lortot välitä siellä siitäkään onko sormus vai ei..
Tiedänpä vaanJos mies on ollut ilman sormusta jo, ennen kun tapasitte, niin mistä sä tiedät sen lakanneen käyttämästä sormusta, ts. että se ennen käytti sormusta?
Kyseleepi pälli.
Mäkin hoitotyössä, eikä tulisi mieleenkään käyttää mitään sormuksia tai rannekorua töissä. Melko monella näkyy kuitenkin olevan rannekello, en käsitä sitäkään.Mä olen nähnyt paljon esim.hoitotyössä että muut sormukset riisutaan, vihkisormus sen sijaan voi olla ( onhan se niin pyhä että edes pöpöt eivät siellä viihdy )
Tai sitten työpäivän päätteeksi kiiren vilkkaa sormus sormeen.
Onko se sormukseton aika jotenkin avioliittoa heikentävää aikaa?
Itse en ole vuosiin ( eikä mies) pitänyt sormusta juuri tuon hoitotyön takia- en jaksa koko ajan venkslata sormusta sormeen-pois- sormeen...
Ja miksi jossain tilaisuudessa ihmeteltäisiin sormuksettomuutta?? Meillä mies pitäisi kuitenkin sormusta oikeassa kädessä, joten ei sitä kaikki ymmärrä että se on vihkisormus..