syitä olla tänään iloinen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
koko asunto on räjähdyksen jäljiltä
kylpyhuoneessa on 4 koneellista pyykkiä
pojan lelut on vallannut koko asunnon
keittiö on kamalassa kunnossa, melkein itseäni oksettaa
jääkaappi on likipitäen tyhjä, eli saan kävellä kauppaan 6km edestakas
poika heräs yöllä huutamaan 2 kertaa,mies hermostui kun sillä oli herätys 5.30

ja kumma kyllä mua ei edes ärsytä :laugh: :D

Mä en jaksa olla iloisena... mies on taas töissä! 3 viikonloppua putkeen menee töissä + arki! Ja tässä kahdessa viikossa on sikana ylitöitä!! Eli mies on töissä AINA! Ahdistaa....
Mut jospa sitä jotain ihanaakin tästä päivästä löytäis, söis vaikka jotain hyvää :p

Mä pompin onnesta!! Mun verensokeri oli 8.0!!! =) Eli suunta on parempi taas himpun verran!! Ja olen saanut intohimot ruokaa kohtaan pidettyä kurissa! Niin ja lotossa voitin eilen vajaa 60 ?!

Opettelen tänään sietämään sotkua

Ei tää kämppä tästä niin paljon pahemmaksi voi mennä etteikö sitten huomenna vois siivota :saint: Yleensä en osaa olla ja rentoutua, jos ei tavarat ole paikoillaan, pyykkihommat laitettu ja tiskipöytä siisti ja roskat ja pölyt pois lattioilta.
Nyt on aika opetella kestämään pientä epäjärjestystä! B)

ei ole syitä, mies raivonnut heti aamusta minulle, nyt se makaa krapulassa tuolla... Kaikki on sikinsokin. Ainut hyvä juttu on se,että lapsi jaksaa olla aurinkoinen,ja täten tuo äitillekkin paremman mielen <3

Olen iloinen. Eilen jaksoin olla töissä 15 tuntia ja tuli kivat rahat. Tänään mennään iltapäivällä mummolaan syömään ja otetaan rennosti. Seuraavan kerran torstaina töihin, joten kivaa olla kotona =)

Mies ei viitsinyt yöllä herätä vauvan kanssa, vaikka meillä on sovittu, että se joka saa aamulla nukkua, joutuu yöllä hoitamaan herätykset. Minä sitten nousin yöllä ylös, hain maitopullon, juotin lapsen ja nukutin häntä taas puolitoista tuntia, kello oli yksi yöllä. Mies pakeni kiukutellen melua olkkariin, jonne minä kävin kiukuspäissäni räpsäisemässä kattovalon päälle maitopulloa hakiessani.

Muksu heräs aamulla 7, ja tultiin olkkariin niin mies pakeni takaisin makkariin nukkumaan. Eikä varmana aio tänään lähteä minnekään, vaikka meidän pitäis mennä kolmeksi syömään mun vanhemmille (en pääse sinne mitenkään kaksin muksun kanssa). Ja kaikki on mun vikaa tietysti, sehän on selvä.

Mua on alkanut joka ikinen päivä vituttamaan yhä enemmän se, että mies saa olla se, jonka ei yhtäkkiä tarvitsekaan välittää onko pyykkikori ihan täynnä, jääkaappi tyhjä, ruoka laittamatta, lapsi syöttämättä, lattia likainen ja paperihommat hoitamatta. Mä joudun valvomaan KAIKEN tai muuten kaikki asiat menee solmuun. Siis ei mun kaikkea tarvitse itse tehdä, ehkä 2/3 kuitenkin, mutta mies ei kyllä käskemättä eväänsäkään liikauta. Eli ellen kulje perässä ja sano että hoidatko tuon, oletko muistanut, vaihdatko vaipan, teetkö sen niin sitten minä pääsen tekemään yms. niin joutuisin ihan kaikki huolehtimaan ja hoitamaan itse.

Eli hyvää vitun huomenta vaan muillekin!

Yhteistyössä