""syhermää"":(

  • Viestiketjun aloittaja Rinnassa outoa
  • Ensimmäinen viesti
Rinnassa outoa
Mikähän minulla on rinnassa.
On ollut jo vuosien ajan hieman, nyt tuntuu kuin (ja onkin) alue kasvanut:( Alue on n.5cmX3,5cm kokoinen.
Eli, ihossa ylhäällä rinnassa on kooltaan n.1-3mm kokoisia pyöreitä pukku ""näppyjä"" tiivissä muodostelmassa. Näpyt ovat säännöllisen pyöreitä, ja ihan hivenen ihosta koholla. Ne ovat väriltään vaalean punertavia. Iho ei ole kipeä, mutta kutisee joskus hieman. Olen koittanut hydrokortisonia, bebanthenea, tavallisia kosteusvoita-ei mitään apua (eikä alue edes ole kuiva tmv. olen vain testannut auttaisiko) Kävin lääkärissä, ei tiennyt mitä on. Epäili ekseemaa, oli ""hieman sen kaltaista"". Antoi voiteen joka olisi tehonnut ekseemaan, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta.
Sain lähetteen ihotauti lääkärille (ykstyiselle) ja terv.keskus lääkäri sanoi, että otetaan koepala jos ihotauti lääkäri ei tiedä mitä se on. No, aikani umpeutui, minulla oli rahaa hädin tuskin ruokaan, ja se parikymmentä euroa, niin pikku summa kun monille onkin, oli minulle liikaa sillä hetkellä maksettavaksi:( Nyt minulla olis varaa se parikymmentä euroa laittaa lääkäriin, mutta minua on alkanut pelottaa mitä tämä on. Tiedän että olisi pitänyt mennä aiemmin, mutta vaiva on lähinna kosmeettinen, ei ole vaivannut siis käytännössä mitenkään. Nyt olen säikähtänyt kun alue on hieman laajentunut,ennen se oli pienempi. Olen kahlannut nettiä läpi ja etsinyt kuvia erilaisista syylistä alkaen ihottumiin kuvia, ja koittanut löytää vastaava, ei ole löytänyt. Joskus olen jostakin lukenut että rintasyöpäkin voi alkaa ""harmittomana ihomuutoksena""... Terv.keskus lääkäri kysyi, olenko allerginen jollekkin, en ole, tai onko jokin osa rintaliivistä, jostakin korusta tmv. ollut ihoa vasten, ei ole. Ja tuskimpa joku allergia jäisi ihoon näkymään vuosikausiksi. Olen parikymmpinen nainen.
Pyydän, jos tiedätte YHTÄÄN mitä tämä voisi olla, laittakaa tänne ""veikkauksenne"". Asia ahdistaa minua, ja tiedän että minun on varattava aika lääkäriin, mutta haluaisin kuulla jos jolla kulla on/on ollut jotakin samanlaista joskus...
 

Yhteistyössä