Sydäntä raastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono äiti

Vieras
Laitoin kolme vuotiaan päiväunille. Nukkumaan käyminen on aina ramppaamista, pissalle/kakalle/juomaan/juttelemaan jne.
Nyt suuttui minulle kun en suostunut heti menemään ottamaan kaulaketjua pois kaulasta. Nyt itkee sängyssään isiä ja että on ikävä isiä.
Isi on töissä kolmeen asti.

:(

Eli minä olen se pahis ja ilkeä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:
Ovela pikku veijari sulla, tietää mihin vedota.

Tietää kyllä mihin raskaana olevaa, hormoneista herkistynyttä äitiään "puukottaa" ;)
Kysyin että mikä itkettää " se kun et HETI ottanu kaulaketjua pois" oli vastaus. Sit sanoin et nyt halitaan ja sit nukutaan. Kävin halimassa ja nyt on ihan hiljasta :)

Onneksi ite en ole vielä tuota joutunut kohtaamaan, vaan tyttö menee aina innoissaan päikkäreille.

Täytyy vaan kysyä, että haluatko nukkumaan, niin toinen juoksee innoissaan rätin ja tutin kanssa pinnasängyllensä (tyttö 1v. 6kk)
Sama on iltaisin..
Sit vaan soittokello soimaan ja tyttö nukahtaa ihan itekseen (joskus saattaa vähän aikaa jutella)

Toivottavasti tulevakin vauva on samanmoinen kuin siskonsa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Meilä sama keino käytössä, jos vähänkin joutuu komentamaan tai muuten on kiukuttelu päivä. Silloin aina itkee, että haluaa isin kotiin.

Ja minä olen itse ollut pienenä myös samanlainen ;) Minä olen perheeni ensimmäinen lapsi, ja ainoa tyttö, kaksi pikkuveljeä on. Ja ehkä sitte olen ollut isintyttö :) Tämä on vielä toistaiseksi meidän ainoa lapsi, tyttö, ja isinkaveri tosissaan :) Toinen tyttö tulossa, saa nähdä kuinka esikoisen elämä mullistuu, hyväksyykö ollenkaan että isillä on toinenkin prinsessa. Äidin toisen prinsessan hyväksyy ehkä helpommin :)

Yhteistyössä