Sydänjää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
Seuraako täällä joku sarjaa? Olisiko mahdollista saada tietää, mitä muutamassa viimeisessä osassa on tapahtunut? Multa on jotenkin ihan unohtunut se, ja nyt mainoksen perusteella tuntuu tapahtuneen paljon.

Tämä Riitta Nuutinen on astunut kuvioihin ja sanoo sairastavansa terminaalivaiheessa olevaa rintasyöpää, joka on perinnöllinen.
Karoliina yritti itsemurhaa, jonka jälkeen pyysi tai käski Tatua lähteä pois sen elämästä, vain sillä ehdolla lupasi olla yrittämättä udestaan.
Outin mies muutti Tampereelle, nyt on nuorimmalla sisaruksella suhde tämän Outin hoidon kanssa, tosin vain tämä Mark tietää, että naikkoset ovat siskoksia, ja jotain kieroilee sekin.
Emma seurustelee jonkun raksakundin kanssa, jolla ilmeiseti on jotain velkoja tai muuten hämäräpeliä, ehkäpä jotain huumejuttujakin voi olla menossa.

Tossa taisi olla suurinpiirtein kaikki :whistle:

Hei, mitä viime jaksossa tapahtui? Mä nuo asiat suunnilleen jo tiesinki, mitä nöppäri kertoi, mut viime jakso jäi välistä. Jotenki tuntunu nyt, että hitaasti etenee tuo sarja...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Kiitti paljon. Selitettiinkö miksi se Riitta tuli nyt kuvioihin, ja kenen tuhkat ne on haudannut?

Tulikos se Riitta nyt vähän sen takia, kun sillä on se terminaalivaiheessa oleva perinnöllinen rintasyöpä. Halus (?) kertoa tyttärilleen, että niillä voi olla mahdollisuus siihen myös. Se tuhkien hautaaminen on multa jääny välistä.

Se kenen tuhkat on levitetty, siitä ei ole tietoa, myöskään Riitta ei suostu näyttämään minkäänlaista dokumenttia sairaudestaan, eikä muutenkaan esim. passia, mutta Outin isä on nähnyt Riitan, samoin tän nuorimman isä, joten ovat varmoja, että kyseessä on Riitta Nuutinen.
Kiti itse-asiassa Tautn pienellä avustuksella löysi Riitan kassista (riitta siis asui Outin kotona) avainnipun, josta kävi teetättämässä kopiot.
Riitta sanoo syyksi sen, että halusi tulla vielä lastensa elämään hetkeksi ja samalla kertomaan, että hänellä on tämä perinnöllinen sairaus.
Niin ja Tatu sai Pentiltä (isoisä) vanhan taskunauriin, joka mystisesti hävisi, mutta sen taisikin juuri tämä Emman kaveri pölliä.
Viime jaksossa ei tapahtunut mitään ihmeellistä, nyt jotenkin vähän junnaa paikallaan.
Hmm, nuorin sisruksista tunnusti Outille, että on haarastanut seksiä tämän salaisen ihastuksensa kanssa, Mikkohan on koko-ajan ossain kuvausreissuilla, samoin kävi peittoa heiluttamassa Kitin luona se bändikundi, niin ja Riitta muutti vaihteeksi nuorimmalle sisaruksista (mulla on nyt oikari enkä millään muista sen nimeä)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Se kenen tuhkat on levitetty, siitä ei ole tietoa, myöskään Riitta ei suostu näyttämään minkäänlaista dokumenttia sairaudestaan, eikä muutenkaan esim. passia, mutta Outin isä on nähnyt Riitan, samoin tän nuorimman isä, joten ovat varmoja, että kyseessä on Riitta Nuutinen.
Kiti itse-asiassa Tautn pienellä avustuksella löysi Riitan kassista (riitta siis asui Outin kotona) avainnipun, josta kävi teetättämässä kopiot.
Riitta sanoo syyksi sen, että halusi tulla vielä lastensa elämään hetkeksi ja samalla kertomaan, että hänellä on tämä perinnöllinen sairaus.
Niin ja Tatu sai Pentiltä (isoisä) vanhan taskunauriin, joka mystisesti hävisi, mutta sen taisikin juuri tämä Emman kaveri pölliä.
Viime jaksossa ei tapahtunut mitään ihmeellistä, nyt jotenkin vähän junnaa paikallaan.
Hmm, nuorin sisruksista tunnusti Outille, että on haarastanut seksiä tämän salaisen ihastuksensa kanssa, Mikkohan on koko-ajan ossain kuvausreissuilla, samoin kävi peittoa heiluttamassa Kitin luona se bändikundi, niin ja Riitta muutti vaihteeksi nuorimmalle sisaruksista (mulla on nyt oikari enkä millään muista sen nimeä)

Kiitos paljon lisäselvityksestä. Josko taas huomenna muistaisi katsoa.

Yhteistyössä