sydänäänistä kyselisin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viivi

Vieras
Hei!
Olen rv 9+6 ja aikas hoikkanen nainen. Kävin tänään neuvolassa ja terkkari kuunteli sydänääniä. Aika kauan etsiskeli ja jossain välissä sanoi et kyllä se käväisi siinä ja sitten taas aika kauan jatkoi etsimistä. Mutta jos minä totta puhun, niin en kyllä kuullut mitään muuta kuin kohinaa..liekö omat sykkeeni jossain välissä kun syke oli niin korkealla. Mutta sitten se kuitenkin merkkasi neuvolakorttiin syke 180, sanoi et tais ne jossain välissä siinä kuulua. Mutta ihan oikeesti jäin kyllä itse epäilemään.
Onko teillä minkälaisia kokemuksia? Onko noilla viikoilla kuulunut?
Se vielä sanoi että olet niin hoikkanen et olis ajatellu et ne kuuluu hyvin. En sitten tiiä. Minulla kun vaan on noita keskeytynetä keskenmenoja jo kaksi takana. Mietin nyt sit et varaisinko ultraan ajan.

Minulla ei kuulunut rv 13 sydänäänet ja terkkari ultras saman tien. Kyllä siellä elossa oltiin :) Eli mielenrauhan takia kannattaa kyllä käydä ultrassa, mikäli neuvolassa sitä ei ole. Toivon kovasti, että kaikki on sinulla hyvin!!

En enää muista, koska neuvolantäti kuuli laitteellaan sydänäänet, mutta ei niitä noilla viikoilla vielä kuulunut. Itse olin/olen myös tosi hoikka, mutta kohtuni on taaksenpäin kallistunut, joten se vaikutti asiaan. Olis kai pitänyt kuunnella selkäpuolelta :)

Yhteistyössä