sydämmensyke?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 01:58 eevin äiti kirjoitti:
Tulipa tässä tuupattua kaksi kertaa ämmää, mutta ompa hyvä kun se ei ole saanutkaan pitkään aikaan!
et se siittä sydämmestä :heart:

Se on ONPA eikä OMPA :laugh: ;) Opetelkaa ihmiset kirjoittamaan edes perusjuttuja oikein!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 02:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 01:58 eevin äiti kirjoitti:
Tulipa tässä tuupattua kaksi kertaa ämmää, mutta ompa hyvä kun se ei ole saanutkaan pitkään aikaan!
et se siittä sydämmestä :heart:

Se on ONPA eikä OMPA :laugh: ;) Opetelkaa ihmiset kirjoittamaan edes perusjuttuja oikein!!! :hug:
no kuule jossei sul oo muuta tekemistä kun korjailla muiden kirjotusvirheitä, niin ompa hyvä et joku järkkää sullekki hommia. kivat sullekkin :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 02:10 eevin äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 02:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 01:58 eevin äiti kirjoitti:
Tulipa tässä tuupattua kaksi kertaa ämmää, mutta ompa hyvä kun se ei ole saanutkaan pitkään aikaan!
et se siittä sydämmestä :heart:

Se on ONPA eikä OMPA :laugh: ;) Opetelkaa ihmiset kirjoittamaan edes perusjuttuja oikein!!! :hug:
no kuule jossei sul oo muuta tekemistä kun korjailla muiden kirjotusvirheitä, niin ompa hyvä et joku järkkää sullekki hommia. kivat sullekkin :hug:

Anteeks oikeesti. Oon vissiin hulvattomalla päälä. Ja taijat sinäki olla samoilta suunnilta, ku puhees kuulostaa niin tutulta...
 
esikoisella oli 140-150 syke- poika tuli.
kuopuksella oli 145-155 syke ja poika kanssa.

kaverilla oli odotusaikana syke 140 tienoilla aina lähes, odotti poikaa niitten mukaan kovasti. pieni prinsessa sieltä kyllä tuli ulos- eli ei kai noin kerro mitään :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:01 PulttiBois kirjoitti:
esikoisella oli 140-150 syke- poika tuli.
kuopuksella oli 145-155 syke ja poika kanssa.

kaverilla oli odotusaikana syke 140 tienoilla aina lähes, odotti poikaa niitten mukaan kovasti. pieni prinsessa sieltä kyllä tuli ulos- eli ei kai noin kerro mitään :whistle:
Juup, nää taitaa olla näitä uskomuksia ku "poika- ja tyttömahat": yhtä uskottavia.
Mulla on niin selvä "poikamaha" nytkin, että sitkeimmät ämmit ei meinaa uskoa että tyttö sieltä nyt tulee taas, anteeks vaan! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:04 Candybar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:01 PulttiBois kirjoitti:
esikoisella oli 140-150 syke- poika tuli.
kuopuksella oli 145-155 syke ja poika kanssa.

kaverilla oli odotusaikana syke 140 tienoilla aina lähes, odotti poikaa niitten mukaan kovasti. pieni prinsessa sieltä kyllä tuli ulos- eli ei kai noin kerro mitään :whistle:
Juup, nää taitaa olla näitä uskomuksia ku "poika- ja tyttömahat": yhtä uskottavia.
Mulla on niin selvä "poikamaha" nytkin, että sitkeimmät ämmit ei meinaa uskoa että tyttö sieltä nyt tulee taas, anteeks vaan! :D

mä tiesin esikoisesta, oli niin vahva tunne että poika tulee. mahan perusteella tyttöä veikkasivat kaikki kun leivisin niin paljon- no, varmasti 28kg painoa 9kk aikana levittää per.settä ja mahaa ja sun muuta vielä kaupan päälle :laugh: :laugh:
 
ekan, tokan ja kolmannen tiesin (poika, tyttö ja poika) unien perusteella.. sykkeet näillä oli jotain 145-160..villiä porukkaa..
neljättä en tienny kummakskaan..unenkin kun näin siitä muistan vieläkin kommentin *vieraat kysyivät:kumpi tuli? mie vastasin: en tiiä kun en oo viel ite vaihtanut vaippaa..* poika tuli ja silloinkin syke samoissa kuin kolmella ekalla..
viidennestä taas tiesin ultran perusteella pojaks ja syke koko raskauden ajan 113-130...alhaset mut moni lääkärio sanoi että normaalit on..

ja syke vaihtelee siitäkin että onko masuasukki hereillä vai nukkuuko.. :wave:
 

Yhteistyössä