Sydämentykytyksiä ilman syytä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Minulla oli jo kesäkuussa sydämentykytyksiä joita sitten lähdin lääkärille tutkituttamaan. Otettiin kaikenmaailman testit kolesteroliarvoista kilpirauhasiin ja sydänfilmit moneen kertaan ja mitään akuuttia ei löydetty.

No sitten aloitin maca-kuurin ja tykytykset loppuivat.

Tällä viikolla lopetin kuurin ja eilisestä asti on taas ollut tykytyksiä, nyt mietin että mistä helvetistä tämä voi johtua? Ei ole mitään stressaavaa tai uutta juuri tällä hetkellä joten stressikään ei voi selittää tätä..

Onko muilla ollut tykytyksiä jotka ihan vaarattomia?

Niin ja ikääkään ei ole vasta kuin 26v ja olen ihan perusterve, en tupakoi ja juon todella harvoin.

Mulle on aina ihan alan erikoislääkäri sanonut, että etenkin naisilla täysin harmittomat sydämentykytykset yleisiä. Raskausaikanakin sydämentykytysten sanotaan mahdollisesti lisääntyvän, eikä se mitään vaarallista ole..

Mulla oli kolmisen kuukautta sitten. Järjellistä syytä tutkimuksista huolimatta ei löytynyt (sydänfilmejä,holtteri, laaja verenkuva). Olen siis 21 ja varustettu suht terveellisellä elämäntyylillä ja olen ok kunnossai, bmi 20. sitten sain tietää olevani raskaana ja hieman sen jälkeen tyKytykset loppuivat. Lääkäri totesi että naisihmisllä,nuorillakin, yleisiä harmittomat ttkytykset. Mummollanikin oli nuoruudessa kuulemma myös tykytyksiä.

Mulla on ollu vaihtelevasti sydämentykytyksiä jo vuosia. Kahta erityylistä vieläpä. Toinen on selkeesti ylimääräisestä hermoradasta johtuvaa, toisesta en tiedä. Ei mua silti oo kukaan edes halunnu tutkia, vastentahtoisesti yks lekuri laitto sydämen ultraan muutama vuosi sitten, ei ollu vikaa.
Toi toisen tyylinen tykytys saattaa joskus venyä useamman tunnin mittaiseksi ja silloin meen jotenkin sekavaksi ja on tosi huono olo. Noin pitkiä tosin on ollu vaan muutaman kerran.

Mullakin noita on, eikä liity jännitykseen mitenkään. Tulee ihan randomisti. Gallupin mukaan suurin osa työpaikkani 30-40 vuotiaista naisistä kärsii samasta. Ei siis pitäisi olla kovin vaarallisia.

Yhteistyössä