Sydämen tykytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kesätyttö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kesätyttö"

Vieras
Onko ihan normaalia, että syke näkyy esim mahassa ja rinnassa ihan selvästi. Ja äskenkin kun kävelin ihan normaalisti ja menin sitten sänkyyn makoilemaan niin kuulin sykkeen korvissani ja tuntu että koko kroppa hytky sykkeen tahtiin. Syke oli hieman normaalia korkeampi muttei paljon.

Vieläkin semmoinen tunne, että syke on voimmaakampi ei siis nopeampi vaan lyö voimakkaammin. Hupparista näkee rinnan kohdalta kuinka se sykkii sykkeen tahtiin. (mahakin sykkii, tarkistin :D)

Oon ite miettiny samaa. Tosin mulla syke kuuluu korvissa ja samassa yhteydessä ihme huminaa. Myös istuessa kuluu syke korvissa ja humina samassa yhteydessä. En tiedä mitä on ja mistä johtuu, mutta mulla on myös rytmihäiriöitä, toisinaan ne on kipeitä. Meillä on isän sekä äidin suvussa sydän ja verisuoni sairauksia. Mulla on todettu essentiaalinen käsien vapina ja välillä ei kädet toimi ollenkaan ja sitkun, hermostun, niin vapina muuttuu hallitsemattomaks ja yleensä sillon alkaa niska nykimään ja tulee noita sydämen tykytyksiä. Ite meinaan tässä jossakin vaiheessa varata ajan neurologille noista vapinoista, koska ne häiritsee normaalia elämistä ja olemista, 15v alko noi vapinat ja hävetti aina. Monet kerrat tutut kyseli onko mulla huume ongelma ja aina vastasin, että ei ole. Alkoholi pahentaa noita rytmihäiriöitä ja vapinoita. Krapulassa ei käsien motoriikka pelaa ollenkaan ja mulle tulee hirveitä rytmihäiriöitä. Joten tossa syy, miks en alkoa käytä ollenkaan.

Yhteistyössä