Sydämen rakenteen huono näkyminen rakenneultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangusti80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mangusti80

Jäsen
27.11.2007
32
0
6
Oltiin siis rakkenneultrassa ja kaikki muuten hyvin mutta sydämen rakenne ei näkynyt kovinkaan hyvin. Sykki normaalisti ja oli normaalin kokoinen mutta siihen se sitten jäi. Uusi aika annettiin parin viikon päähän. Mitään kunnollista vastausta en saanut että onko normaalia vai epänormaalia. Kuulemma jos on omasta takaa masua (niin kuin mulla) niin näkyvyys voi olla huono. Mutta olen huolesta sekaisin. Onko muita joille olisi käynyt samoin ja mikä oli lopputulos??? :'(

moi
täällä yksi:) meillä sydämen rakenne ei näkynyt kunnolla koska vauva liikkui niin paljon mutta lääkäri uskoi...että kaikki hyvin ja parin viikon päähän mäkin sain uuden ultran jossa erikoislääkäri eikä sekään nähnyt sen paremmin mut sanoi että kaikki varmasti kunnossa, ja niin on myöhemmissä ultrissa näyttänyt kun vauva on virkeä ja syke on aina ollut hyvä:) että eiköhän teitin vaavilla kaikki ole hyvin! :D

Meillä kolmosesta jouduin uuteen rakenneultraan, koska sydän ei näkynyt kokonaan eivätkä jalkaterät. Parin viikon päästä löytyivät kaikki tarvittavat.
Kolmosesta olin rakenneultrassa muistaakseni rv 19+6, muista 'vasta' noin 20+5. Tämäkin kuulemma vaikuttaa asiaan. Ja joskus vaan ollaan sellaisessa asennossa, että 'mua ei nyt sitten kuvata :kieh: '