Suvikset kävivät suurella joukolla yhden miehen kimppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä ollut uutisissa sanaakaan vasemmiston harjoittamasta väkivallasta.

Jos oikeisto harrastaa väkivaltaa niin siitä meuhkataan ainakin viikon verran uutisissa ja tekijät pidätetään. Vrt Jyväskylän tapahtumiin.

Toiset vaan ovat tasa-arvoisempia kuin toiset...

Aamulehden mukaan tilanne sai alkunsa, kun yksi maahanmuuttajien tuloa Suomeen vastustanut mielenosoittaja ryntäsi toisen leirin sekaan ja sai siellä iskuja osakseen. Poliisi erotti painin, ja asettui ryhmien väliin. Tämän jälkeen tilanne rauhoittui.

Yltiö suvikset ovat pohjimmiltaan itsekkäitä oman kruunun kiillottajia. Sisältöä elämään leikkimällä äiti teresoita. Ja en edusta itse kumpaakaan ääripäätä

Suviksilla on historia hakusessa. Oikeistoa jaksetaan kyllä jatkuvasti yhdistää aatemaailmaltaan Hitleriin. No muistaako missä vasemmiston juuret on? Ne on Stalinissa. Mutta nyt seuraakin kysymys, että kumpi tappoi enemmän, kumpi miten ja kumpi aatteensa puolesta? Itse en tahallani vastaa... :D

Suvikset kävivät suurella joukolla yhden miehen kimppuun

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100220455321_uu.shtml
funny-pictures-173.jpg

Suviksilla on historia hakusessa. Oikeistoa jaksetaan kyllä jatkuvasti yhdistää aatemaailmaltaan Hitleriin. No muistaako missä vasemmiston juuret on? Ne on Stalinissa. Mutta nyt seuraakin kysymys, että kumpi tappoi enemmän, kumpi miten ja kumpi aatteensa puolesta? Itse en tahallani vastaa... :D
Sitä ennen seuraa kysymys, kummalla oli enemmän kannattajia, se on relevantimpi kysymys.

Aamulehden mukaan tilanne sai alkunsa, kun yksi maahanmuuttajien tuloa Suomeen vastustanut mielenosoittaja ryntäsi toisen leirin sekaan ja sai siellä iskuja osakseen. Poliisi erotti painin, ja asettui ryhmien väliin. Tämän jälkeen tilanne rauhoittui.

Ryntäsi kyllä, koska suvakkivajakki varasti mamuvastustajan kännykän. Ryntäsi hakemaan kännykkäänsä, jolloin viherpunavajakit pieksivät miehen sen lisäksi, että varastivat kännykän.

Yhteistyössä