Suvakkien Turun sankarimamu on myös tuhopolttaja ja paljon muuta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstapersu uskoo kaikki uutiset missä jostain mamusta puhutaan pahaa, ihan riippumatta siitä onko lähteenä huippuluotettava MV-lehti vai lähes aina valehteleva Yle.

sidukka-jakorasia -reppana ei usko edes Hassania itseään :LOL::LOL:

"Hänet tuomittiin vuonna 2001 törkeästä tuhopoltosta, tuhopoltosta, vahingonteosta ja väärän hälytyksen tekemisestä kahdeksan vuoden vankeusrangaistukseen.

Hän ei ole ylpeä siitä.

– En aio puhua siitä. Sain tuomion 2001. Olen hyvittänyt virheeni. Tuomio on kahdenkymmenen vuoden takaa. En ollut rikosrekisterissä sitä ennen, enkä ole joutunut sinne sen jälkeen, Zubier kertoo."

miten sä voit katsoa itseäsi peiliin, valehtelija

Mitä tarkoitat sanalla "mamu"? Mä olen ymmärtänyt, että tietyt ihmiset käyttävät kyseistä sanaa ihan tietyntyyppisistä maahanmuuttajista. Valaisetko vähän?

Ja sä uskot vielä tarinat rankasta lapsuudesta:ROFLMAO:
Eikö teidän suvakkien tyhmyydellä ole mitään rajaa?

Miksi ei pitäisi uskoa? Jos sinä olet tottunut valehtelemaan, se ei tarkoita, että muut näin tekisivät. Mitä syytä olisi esim. tuosta pedofilin uhriksi joutumisesta valehdella?

Sinä et siis usko, kun jotkut avautuvat esimerkiksi hyväksikäytön uhriksi joutumisesta, niinkö?

Miksi ei pitäisi uskoa? Jos sinä olet tottunut valehtelemaan, se ei tarkoita, että muut näin tekisivät. Mitä syytä olisi esim. tuosta pedofilin uhriksi joutumisesta valehdella?

Sinä et siis usko, kun jotkut avautuvat esimerkiksi hyväksikäytön uhriksi joutumisesta, niinkö?
Kun joku turvapaikanhakijamies kertoo olevansa 17-vuotias, suvakki uskoo, vaikka lapsikin näkee että kyseessä on joku keski-ikäinen tyyppi. Mutta ei, suvakki uskoo kaiken sen mitä nämä kultamunat sanovat.

Ihan yleinen elämänkokemus kertoo ettei eräistä maailmankolkista tulevien ihmisten juttuihin kannata uskoa sinisin silmin.

Hassani hakee vain säälipisteitä tarinoilla rankasta lapsuudesta. Voihan se olla tottakin, mutta tuntien herran kyvyn valehdella julkisesti naama pokerina asettaa kaikki hänen juttunsa kyseenalaisiksi.
Sinä toki saat uskoa mihin haluat, minä uskon siihen mitä näen.

Yhteistyössä