Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täh? suvakit boikotoi prismaa halal- lihan takia? Miksi ihmeessä fazerin #pienipalarakkautta on boikotissa, ketä hemmettiä nyt rakkaus haittaa haikista maailman asioista????Koska tommosta boikottia on suunniteltu?
Mä oon kyllä kuullu et prisma ym halal-lihan takia tai fazer kampanjansa takia olis boikotissa mut en tuollaisesta oo ennen kuullut.
Täh? suvakit boikotoi prismaa halal- lihan takia? Miksi ihmeessä fazerin #pienipalarakkautta on boikotissa, ketä hemmettiä nyt rakkaus haittaa haikista maailman asioista????
Ai anteeksi, käsitin väärin. Onko se halal kohu siitä valmistustavasta?en puhunut suvakeista vaan boikotoinnista
https://www.google.fi/search?client.........0i71j35i304i39j0i13i5i30i19.lFMOwb87ITIKoska tommosta boikottia on suunniteltu?
Mä oon kyllä kuullu et prisma ym halal-lihan takia tai fazer kampanjansa takia olis boikotissa mut en tuollaisesta oo ennen kuullut.
Jos yritykset eivät myy tuotteitansa Kärkkäiselle niin K ei pysty myymään niitä kuluttajille ja siksi liikevaihto laskee.niin siis yritykset boikotoi, eihän ne sieltä mitään osta,miten niiden toiminta myyntiin vaikuttaisi?
Jos yritykset eivät myy tuotteitansa Kärkkäiselle niin K ei pysty myymään niitä kuluttajille ja siksi liikevaihto laskee.
Liikevaihto on noussut, eli voisi ajatella vastaboikotin purreen ja tehokkaasti.No kai se ny osaa vastaavia ottaa tilalle? Ilmeisesti on osannut koska liikevaihto ei ole laskenut.
eikö ne vastaboikotoijat ole juutalaisvastaisia?Liikevaihto on noussut, eli voisi ajatella vastaboikotin purreen ja tehokkaasti.
Liikevaihto on noussut, eli voisi ajatella vastaboikotin purreen ja tehokkaasti.
Pointti on se, että suvakit yrittivät saada Kärkkäisen konkurssiin, vähät välittäen Kärkkäisen henkilökunnasta, mutta epäonnistuivat siinä pahoin.eli mikä sun pointti oli tässä?
jotkut firmat ei halunneet tuotteitaan myyntiin kärkkäiselle mut siitä ei ollut mitään haittaa kellekkään ja se on suvakkien...syy?
just.
Eli suvakki on, jos ei kannata holokaustia? Kannattaako persut siis sitä?Pointti on se, että suvakit yrittivät saada Kärkkäisen konkurssiin, vähät välittäen Kärkkäisen henkilökunnasta, mutta epäonnistuivat siinä pahoin.
Pointti on se, että suvakit yrittivät saada Kärkkäisen konkurssiin, vähät välittäen Kärkkäisen henkilökunnasta, mutta epäonnistuivat siinä pahoin.
Juu, ei sillä ajeta Kärkkäistä konkurssiin, mutta niin te suvakit vain kuvittelitte tekevänne.öh, ootkos nyt vähän pihalla.. jos sinne joku firma ei muutamaa tuotettaan lähetä myyntiin niin ei sillä ketään ajeta konkurssiin.
vähä nyt sitä suvakkikiimaa kantsis sun hillitä ja pysyä tosiasioissa.
Juu, ei sillä ajeta Kärkkäistä konkurssiin, mutta niin te suvakit vain kuvittelitte tekevänne.
Te suvakit olette niitä sekoilijoita.Me suvakit?
Siis mitä ihmettä sä sekoilet?
Te suvakit olette niitä sekoilijoita.
Ketä kaikkia pitää vihata ollakseen persu?
Onko se rakkauden vihaaminenkin persujen juttu?