Suvakit ja muslimit osoittivat Helsingissä mieltään sananvapautta vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kenellekään ei tullut mieleen marssia kaulan katkomista vastaan.

Eikös tälläinen kokoontuminen ole koronarajoitusten vastainen? Vaadin näille henkilöille sakkoa tartuntataudin mahdollisesta levittämisestä, ei ollut kunnon turvavälejä.

Mielenilmauksessa Helsingissä tuomittiin profeetta Muhammedin kuvien julkaisu
Marssille Helsingin keskustassa on poliisin mukaan osallistunut noin 80 ihmistä.

Päänkatkomiset mielensäpahoittamisesta tämä porukka näki ilmeisesti oikeina?

Täällä ne itse hokee, ettei kukaan marssi oikeista asioista. Sillä kysyin, että kenen se marssiminen sitten pitäisi tehdä.
Mistäs tiedät, kuinka monella marssilla olen ollut ja missä tarkoituksessa?
Sinä kysyit ja minä vastasin. Marssijoiden pitäisi marssia oikeiden asioiden puolesta. Jos mä sanoisin, että kahvinjuojien pitäisi laittaa kauramaitoa maidon sijasta kahviinsa. Niin vastaus ei ole sanoa kahvia juomattomalle, että laita ite. Ne jotka tekee, vois tehdä sen oikein.

"marraskuu 07, 202019:53
Halla-aho: Islamilaisten terroritekojen tekijät saavat suojelua ja hyväksyntää omilta yhteisöiltään"

Tämä oli erittäin hyvä kommentti ja laittoi toimittajalle luun kurkkuun. Outoa, että meillä on verovaroin ylläpidettävässä Ylessä toimittajia, joille tulee yllätyksenä muslimimaiden kanta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tämä oli erittäin hyvä kommentti ja laittoi toimittajalle luun kurkkuun. Outoa, että meillä on verovaroin ylläpidettävässä Ylessä toimittajia, joille tulee yllätyksenä muslimimaiden kanta.
Kyllähän Ylen toimittajat sen tietää, mutta jos tahtovat olla Ylellä töissä niin sitten pitää levittää sitä propagandaa mitä pomo käskee.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä