Suututteko koskaan?

Saatteko koskaan raivareita teidän miehellenne? Mulla napsahti totaalisesti tänään ja raivosin kuin hullu? Jotenki ihan sumeni. Vissiin sitä tulee oltua liian pienissä ympyröissä lähinnä tässä kotosalla ja ulkona vauvan kanssa. Nyt kaduttaa hirveesti. Millähän mä saisin sen lepytettyä?Onko kellään hyviä vinkkejä siihen?

Arvaa vaan..... Ja tosissaan joskus monta kertaa viikossa. Mutta ei kait sitä kukaan yksinään tappele joten syy täytyy olla molemmissa tai jommassa kummassa. Tietysti voisit kokeilla ihan perinteisesti pyytää vaan anteeksi ja halata. Olen kyllä sitä mieltä että jos suuttuu ei sitä huvikseen kukaan tee joten aihetta varmaan on ollut. Ja pitää sitä joskus höyryä päästää ulos jotta ei siellä sisällä sumene.

Just äsken!!!! Sitä varten tulinkin tälle sivulle... Mä laitan pojun aina nukkumaan. Nyt poku on ollut kipeänä ja kitissyt koko päivän. Pyysin hetken rauhaa ja kokoajan olen laittanut pojalle syömistä ja antanut lääkkeitä. Äsken piti sitten laittaa keittosuolatippoja nenään ja sitähän poika inhoaa. Ja mies ei saamari sentään tajunnut että poika pitää ottaa syliin selkä alaspäin. Sanoi sitten että lakkaa sä naputtamasta. Sanoin että herra on sitten hyvä ja laittaa tipat itse! Ei taatusti onnistuisi! :kieh:

-pippuri-
meillä on varmaa joka viikko pieniä kilareita (välillä suurempia) näin minun puolelta :kieh: mutta onneksi mies on jo tajunnut että ei niistä välitä koska olen luonteeltani semmoinen että kilahtelen välillä aivan turhista asiosta ja sitten menee viisi minuuttia niin olen jo "unohtanut" koko jutun. :saint:
ennen mies rupesi valittamaan takaisin mutta sitten huomasi että on parempi antaa minun kiukutella ihan rauhassa niin pääsee helpommalla :whistle:

Yhteistyössä