Suututtaa vanhempani, joka ei hoida lastani. Aina vetoaa sairauksiinsa,

  • Viestiketjun aloittaja vierailijab
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Raivostuttaa tuollainen AP:n kaltainen lajityyppi joka ei hoida itse pentujaan. Ne tungetaan joko päiväkotiin,kummeille,isovanhemmille...aivan sama minne kunhan ei itse joudu kaitsijaksi.
Meillä ei ole päivääkään ollut lapset ulkopuolisessa hoidossa. Kummasti on useampi vuosi ja useamman lapsen kanssa pärjätty ja asiat hoitunut.
Eikä ole kummankaan puolelta isovanhempia olemassa, ei kummeja, ei serkkuja ei mitään kukaan edes voisikaan näistä perinteisistä olla nakitettuna laiskan vanhemman lastenvahdiksi.
 
No mitä sairauksiq sun äidillä on, miten hän itse pystyy toimimaan?

Miten usein haluaisit että äitis hoitaa vauvaasi? Kyllä isoäiti voi hoitaa muutaman tunnin vaikka pari kertaa viikossa, mutta jatkuva hoidattaminen on väärin. Esim.koko viikonloppu, tai monena päivänä viikossa.
 
No mitä sairauksiq sun äidillä on, miten hän itse pystyy toimimaan?

Miten usein haluaisit että äitis hoitaa vauvaasi? Kyllä isoäiti voi hoitaa muutaman tunnin vaikka pari kertaa viikossa, mutta jatkuva hoidattaminen on väärin. Esim.koko viikonloppu, tai monena päivänä viikossa.
En ole koskaan ajatellut, että voisin tarjota kenenkään isoäitiä vapaaehtoistyöhön.
 
vierailija
Ap kysyy asiaa vakavissaan! Lopettaaa nyt se perseily ja vastatkaa asiallisesti tai olkaa hiljaa!

Tukiverkoston puute on oikeasti vakava ongelma. Jokainen vanhempi tarvitsee lastehoidosta taukoa edes kerran vuodessa!
 

Yhteistyössä