Sä et sitä taas eilen tai toissapäivänä muistanut... no huomenna taas aloitus miten tarvii oma asunto saadaEi se onnistu. Vuokrat on niin isoja eikä mulla ole ns omia, itsenäisiä tuloja.
Kyllä mä sen muistanSä et sitä taas eilen tai toissapäivänä muistanut... no huomenna taas aloitus miten tarvii oma asunto saada
No kun sä vaan kierrät samaa kehää. Meinaat erota ja muuttaa ja seuraavaksi taas haaveilet yhteisestä lomasta. Sitten taas pitäs miehestä erota ja taaskaan ei siihen pysty. Ja sitten taas haaveillaan yhteisestä lomastaKyllä mä sen muistan
Katselin vain vuokria ja ne on liian kalliita. En ymmärrä miksi pitää aina ilkeillä. Ei ole kivaa loisena elää.
Loisimisessa eli parasitoimisessa on tavallista, ettei loinen ole isännälleen kohtalokas, vaikka joskus haittoja voikin ilmetä. On myös suhteita, josta hyötyvät molemmat osapuolet sekä loinen että isäntä.Kyllä mä sen muistan
Katselin vain vuokria ja ne on liian kalliita. En ymmärrä miksi pitää aina ilkeillä. Ei ole kivaa loisena elää.
Niin. Tiedän,ettei mun elämäni tule muuttumaan.No kun sä vaan kierrät samaa kehää. Meinaat erota ja muuttaa ja seuraavaksi taas haaveilet yhteisestä lomasta. Sitten taas pitäs miehestä erota ja taaskaan ei siihen pysty. Ja sitten taas haaveillaan yhteisestä lomasta
No tässähän se ydin on. Turha enää jatkaa näitä samoja kirjoituksia tänne, kun tiedät jo, että kaikki on aina ja loppuun asti sitä samaa.Niin. Tiedän,ettei mun elämäni tule muuttumaan.
Saan mä kirjoittaa,siinä kuin muutkin.No tässähän se ydin on. Turha enää jatkaa näitä samoja kirjoituksia tänne, kun tiedät jo, että kaikki on aina ja loppuun asti sitä samaa.
JätätteJötättr ne turhat kylpyläreissut väliin ja säästätte pari vuotta niin pääsette Turkkiin
Se oli vaan ihan päiväkäynti eikä edes haluta Turkkiin.Jötättr ne turhat kylpyläreissut väliin ja säästätte pari vuotta niin pääsette Turkkiin
Turkki on varmaan halvin...Se oli vaan ihan päiväkäynti eikä edes haluta Turkkiin.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!