Suututin sit kaverini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Koko viikonlopun on meillä ollu joku kyläilemässä ja yleensä vielä myöhään yöhön asti. Ja siis useempana viikonloppuna nyt peräkkäin. Hirveesti ei siis olla miehen kans oltu vaan rauhassa kahdelleen. Ja eipä siinä mitään, kivaa on ollu ku kaverit käy.
Noh, tänään sit toinen kaveripariskunta ilmoitti et he tulee illalla käymään. Juu, ei jaksa. Ilmoitin et voivatko tulla vaikka viikolla, kun ollaan aika poikki ja pitäisi kotihommiakin tehdä. Tai mennä herne nenään kun ilmoitti et ei varmaan viitti viikolla ajella kun tänään olis ollu aikaa. ja oli sen kuulonen kyllä et nokkiinsa otti. Ei varmaan vähään aikaa oo kylään tulossa.
Että mua rassaa tuo että pitäisi aina olla valmiina ottamaan joku kylään ja jos kieltäytyy niin suututaan. perhana. Mulla on huono olo muutenkin ja väsyttää niin vois yhden illan vaan lepäillä. En ala potemaan kyllä huonoa omaatuntoa itsekkyydestäni.
Onko teillä tollasia kavereita jotka suutahtaa jos kieltää tulemasta kylään?

Jaa...jos silläkin oli väsymys ja huono päivä? Mua henk.koht. nolottais jos olisin tuppaamassa itseäni kylään ja sit käviskin ilmi ettei nyt sovi mennä. Tulis itelle huono omatunto että miksen ensin kysynyt voiko tulla.
Tai jos sun kaveria jurppii että tietää teillä lapanneen vierasta vieraan perään ja hänen kohdallaan sit sanottiinkin että ei nyt kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Jaa...jos silläkin oli väsymys ja huono päivä? Mua henk.koht. nolottais jos olisin tuppaamassa itseäni kylään ja sit käviskin ilmi ettei nyt sovi mennä. Tulis itelle huono omatunto että miksen ensin kysynyt voiko tulla.
Tai jos sun kaveria jurppii että tietää teillä lapanneen vierasta vieraan perään ja hänen kohdallaan sit sanottiinkin että ei nyt kiitos.

Toi voi oikeesti olla se juttu. Mut minkä mä sille voin et ne ei itse koskaan pääse silloin kun me pyydetään :/

Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:

Toi voi oikeesti olla se juttu. Mut minkä mä sille voin et ne ei itse koskaan pääse silloin kun me pyydetään :/

Onkohan ne periaatteesta ns. "vaikeita ihmisiä" ettei koskaan sovi kun pyydetään käymään vaan aina pitäis päästä tulemaan silloin kun itseä sattuu huvittamaan tai on sydämellä jotain jakamista kaipaavia murheita.
Sellasten kanssa onkin vaikeaa tulla sopuisasti toimeen, mulla varmaan hyytyis yhteydenpito muutaman kerran jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Suututinpa minäkin oman kaverini, kun en jälleen kerran suostunut ilmaiseksi lapsenvahdiksi. 4 vuotta olenkin tuota jo tehnyt saamatta kertaakaan korvausta tai vastapalvelusta...

täh. jopas on törkeää. oletko kysynyt vastapalvelusta? En kehtaisi edes kysyä palvelusta tarjoamatta itse samalla vastavuoroista apua (jos kaksi lapsiperhettä kyseessä)

Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:

Onkohan ne periaatteesta ns. "vaikeita ihmisiä" ettei koskaan sovi kun pyydetään käymään vaan aina pitäis päästä tulemaan silloin kun itseä sattuu huvittamaan tai on sydämellä jotain jakamista kaipaavia murheita.
Sellasten kanssa onkin vaikeaa tulla sopuisasti toimeen, mulla varmaan hyytyis yhteydenpito muutaman kerran jälkeen.

Ei ne semmoisiakaan ole, mutta meidän työajat menee aina ristiin niin tosi harvoin on yhtäaikaa vapaata.

Ja jos nää kaverit olis semmoisia, et tulisivat, joisivat kahvit, rupateltais niitä näitä ja sit lähtisivät, niin ok. He vaan ovat kylässä vähintään kolme tuntia kerrallaan... Ei jaksa viihdyttää niin pitkään mitenkään.
Yleensä kyllä meillä on juttua riittänyt pitkäksikin aikaa, mutta olis se kiva päästä nukkumaankin joskus :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh. jopas on törkeää. oletko kysynyt vastapalvelusta? En kehtaisi edes kysyä palvelusta tarjoamatta itse samalla vastavuoroista apua (jos kaksi lapsiperhettä kyseessä)

Olen kysynyt, useammankin kerran. Aina kieltävä vastaus ja selitys, että sitten joskus yms. Olisin tarvinnut joku aika sitten vahtia, kun piti mennä gynelle, mutta ei edes sen vertaa voinut katsoa. Seuraavalla viikolla olikin tuppaamassa jo omaa lastansa meille koko viikonlopuksi, jotta pääsee viihteelle. Ja taas kerran myönnyin ja käytännössä vieläpä itse maksoin tuosta (kuten yleensäkin) hakemalla lapsen kotoaan ja viemällä sitten takaisin kotiinsa. Haluan olla hyvä ystävä ja auttaa, mutta nyt riitti ja kieltäydyin tuloksena maailmansota numero 7...

Yhteistyössä