Suutuinko turhasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helena

Vieras
Mun ystävä ei koskaan vastaa puhelimeen eikä tekstareihin kun vasta joskus päivän parin päästä. Oon tästä sanonu ettei oo kivaa ja tuntuu ettei tää oo sen puolelta yhtä hyvää ystävyyttä. Hän vakuuttelee aina että on että hän ei vaan ehdi, suutuinko turhasta? Kun mulla on aina aikaa hänelle, mut hänellä ei mulle.

Mä olen tällainen kamala ystävä, joka huomaa tekstarit kamalan myöhään (yleensä illalla kun lapset jo nukkuu) enkä sitten välttis muista laittaa tekstaria vastaukseksi kun olis inhimillinen aika niitä laittaa.

Lasten hereilläollessa saattaa puhelimen soiminenkin jäädä huomaamatta, meillä on aikamoinen meno ja meteli silloin. Tosi mielelläni olisin parempi kaveri, mutta joskus se vaan on tällaista.

Moon ihan samanlainen. Mulla on aina puhelin piippauksella, harvoin muistan laittaa siihen äänet päälle. Enkä tosiaan oo koko ajan vilkuilemassa sitä, ja sitten kun huomaankin tekstarin tai puhelun tulleen, olen mitä ilmeisimmin tekemässä jotain muuta, (otan luurin tieten kaikkialle mukaan lähtiessä) unohdan koko jutun ja muistan sen sitten joskus liian myöhään illalla tms.

Vaikka tottakai mä vastaan jos kuulen sen piippaavan heti :D

Yhteistyössä