?
?!?
Vieras
No siis juttuhan sovittin saman illan aikana (1 tunnin sisällä), eikä siitä mitään tappelua tullut, mutta olin vähän suuttunut...
Ollaan seurusteltu vasta 9 kk. Mies sitten kutsui mut luokseen grillaamaan. Mä olin ihan täpinöissäni, lähettelin kauppalistaa ja olin tosi fiiliksissä että jes, voidaan grillaa kahestaan ja syödä hyvin aah... pakkasin mukaan hyvää valkkaria jne.
No, mä meen miehen luokse ja siellä onkin takapiha täynnä porukkaa!! Siis BILEET. Ei ollut mulle viitsinyt mainita että siellä on muitakin, ja kaikki sellaisia joita en tuntenut, ehkä kerran nähnyt ohimennen.. En mä ollut varautunut mihinkään grillijuhliin. Sitten kun mainitsin asiasta miehelle että "et sitten viitsinyt kertoa että tänne tulee näitä sun kavereita"? Niin mies sanoi sitten: "no luuliksä että täällä ois joku romanttinen illallinen vai?"
No itseasiassa luulin. Ja sit vähän loukkaannuin, ja oli tosi tylsä ilta sitten, kun istuin aikalailla yksikseni koko illan... Olen aika ujo, en käyttäydy tahalleen huonosti, mutta aika tuppisuuna oli oltua.
No niin siskot, oliko aivan turhaa suuttua/loukkaantua? Asia on siis todellakin jo sovittu, mutta mies on silti sitä mieltä ettei tarvii erikseen kertoa jos tulee muitakin.. huoohhh